urmy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bästa aprilskämtet ever imo Orka ens gnälla på det, ska du börja kritsera aprilskämt kan du väl gå till expressen och aftonbladet som förmodligen drar saker som man med mycket större sannolikhet går på. Du säger även att folk kan misstolka det etc, men tror du inte att om någon nu skulle gå på detta och ringa upp Anders Persson, så tror jag säkert att Anders då skulle vara ärlig och avslöja aprilskämtet. Grow up. Citera
Bubbla Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bästa aprilskämtet ever imo Orka ens gnälla på det, ska du börja kritsera aprilskämt kan du väl gå till expressen och aftonbladet som förmodligen drar saker som man med mycket större sannolikhet går på. Du säger även att folk kan misstolka det etc, men tror du inte att om någon nu skulle gå på detta och ringa upp Anders Persson, så tror jag säkert att Anders då skulle vara ärlig och avslöja aprilskämtet. Grow up. OK jag vet att jag inte uttrycker mig vidare bra i skrift (antar att det är mig du syftar på) men att du skulle ha så svårt att förstå vad jag skrivit trodde jag inte, eller så har du inte lästa alla mina inlägg. Citera
urmy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 OK jag vet att jag inte uttrycker mig vidare bra i skrift (antar att det är mig du syftar på) men att du skulle ha så svårt att förstå vad jag skrivit trodde jag inte, eller så har du inte lästa alla mina inlägg. EFter att jag hade läst ditt första inlägg så kändes det inte värt att läsa mer. Skämt åsido, jag tycker att ditt inlägg bara var allmmänt löjligt, att du sedan börjar hacka på aprilskämt, måste det betyda att du msåte börja med att hacka på PFs aprilskämt? Just nu känns det som att du försöker klandra Peder, fast du generellt inte gillar aprilskämt, vilket då bara blir fel. Gillar du inte skämtet så fine, sen att det ibland kan bli missförstånd av dessa saker är väl även en liten vits med det hela, sen så kan jag garantera att knappt en av 10 ens går på dethär. Tror för övrig att du kan få det svårt att ensam avskaffa alla aprilskämt, men jag önskar dig i alla fall lycka till! Citera
Bubbla Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 EFter att jag hade läst ditt första inlägg så kändes det inte värt att läsa mer. Skämt åsido, jag tycker att ditt inlägg bara var allmmänt löjligt, att du sedan börjar hacka på aprilskämt, måste det betyda att du msåte börja med att hacka på PFs aprilskämt? Just nu känns det som att du försöker klandra Peder, fast du generellt inte gillar aprilskämt, vilket då bara blir fel. Gillar du inte skämtet så fine, sen att det ibland kan bli missförstånd av dessa saker är väl även en liten vits med det hela, sen så kan jag garantera att knappt en av 10 ens går på dethär. Tror för övrig att du kan få det svårt att ensam avskaffa alla aprilskämt, men jag önskar dig i alla fall lycka till! Som jag skrev så förstod du inte vad jag menade, vilket bekräftades av detta inlägg. Tråkigt men jag kan inte uttrycka mig bättre i skrift. Så om du vill så PMa ditt telefonnummer så ringer jag och förklarar vad jag menade. Citera
urmy Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Som jag skrev så förstod du inte vad jag menade, vilket bekräftades av detta inlägg. Tråkigt men jag kan inte uttrycka mig bättre i skrift. Så om du vill så PMa ditt telefonnummer så ringer jag och förklarar vad jag menade. Min mobil är sönder Citera
heimdall87 Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Och typ att få nån att tro att hans mamma dog av hjärtattack när man hade sex med henne. Där går min gräns. Det hände mig. Citera
Recommended Posts