fhaugen Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Runt $30k upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Vet inte, $2k kanske, minus lite livetorsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Inte spelat så mycket, men ca $2.5-3k. Nu när jag ska lira Expekts monsterbonus siktar jag på $8k i April. Tror dock inte jag kommer klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 +6k på NL1k haha, sååååååååååå jävla kass.................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Blev en dålig månad, men den avslutades i dur genom att klonka två satelliter till SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Min första minusmånad någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Min första minusmånad någonsin... Riggat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Målen och resultaten: 1. Spela betydligt mindre (dvs inga freerolls i onödan). Done 2. Spela mot nån bra bonus/banan utan press på mig (se punkt 1) Nope 3. Plussa minst 3k sek. Done +7300:- 4. Komma topp-3 i 24h vipturren. Nope 5. Rensa upp bland alla klienter och casha ut småslattarna, vilket leder till att jag har pengar på max 5st siter. Nästan 6. Hålla mig frisk. YES! 7. Gratulera "svärfar" på 60-års dagen. Grabben blev sjuk så det blev inte av. 8. Köpa nya sommardäck.. Nope 9. Köpa en extra frys. Done! 10. Börja gå till jobbet!! (tveksamt) Nope Klarade 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts