Gå till innehåll

Bra Spelare?


d1ddy

Recommended Posts

Det är rätt grindigt där, finns bättre nätverk för NL1000. Finns endel fisk de brukar dock bara sitta på 100-200 dollar o sticka när de torskar sin hunka.

 

Ingen RB heller..

 

Känns som att vi har exakt samma uppfattning om Everest NL1k, bara massa grinders som kör 4-8 bord och några shortisar som ställer med allt och sen drar,var helt annorlunda bara för några månader sen!

Får men fråga vilket/vilka nätverk du rekomenderar för NL1k? Kör själv just nu mycket på Bodog, och där är de garanterat inte bättre än NL400 på tex Everest/Boss, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leta efter flaviobrigae. Enda gången jag sätter mig otiltad på nl1000 är om han sitter där. Största cs du kan tänka dig.

I natt satt fisken med 7200$ när jag satte mig, jag fattar inte hur det hade gått till.

Det var inte jag som vann dom, men han var pank en timme senare i vilket fall. Han slutar alldrig förän han är pank, det är nått fel på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena :I

Tänkte prova lyckan på Everest och ska väl spela NL 1000 har jag tänkt.

Hur är motståndet på den nivån ni som spelar där?

Och vilka spelare ska jag upp med lite extra? :S

 

tnxx //

 

ej skattefritt. testa nya ipoker-nätverket istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Spelat NL50 ett tag nu, mkt fisk i början....nu sitter nästan alla spelare vid borden över inköp, vart tog fisken vägen!? bara smågrinders kvar nästan....nån som håller med?

 

 

Nån som vet nån klient där det finns mer fisk än everest!? kikat lite på primas låga nivåer,, verkar vettiga iaf!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips, hittar ni någon jättefiskig sida skriv inte ut det här. Everest var helt sjukt fiskigt innan det började skrivas en massa om det här, och innan den här j*vla avdelningen startade :P.

 

 

haha jo jag förstår det,, verkade ok i början men nu är det nästan ospelbart jue :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips, hittar ni någon jättefiskig sida skriv inte ut det här. Everest var helt sjukt fiskigt innan det började skrivas en massa om det här, och innan den här j*vla avdelningen startade :P.

 

Har ju ingenting med det att göra. De största nollorna sätter ju in pengar en gång, torskar det och slutar spela. Det är väl det som har hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips, hittar ni någon jättefiskig sida skriv inte ut det här. Everest var helt sjukt fiskigt innan det började skrivas en massa om det här, och innan den här j*vla avdelningen startade :P.

 

snacka om fisk prizonic.

 

Mina stats på dig säger 95/32/48 över 5k händer, vad är de o whina om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju ingenting med det att göra. De största nollorna sätter ju in pengar en gång, torskar det och slutar spela. Det är väl det som har hänt.

 

Sa sant...De gamla goda tiderna över.. Manga anade ju att pokerboomen skulle na sin topp snart och det e nog tyvarr sa.. Har levt ett tag pa poker men det blir ju bara varre med tiden tyvarr och man börjar bli lite orolig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej eftersom att det det har kommit mycket fler grinders till Everest så dör fiskens pengar snabbare ut och det är det som har hänt. Knappast att stora delar av fisken har slutat sätta in pengar på Everest det senaste halvåret. För övrigt så är pokern rätt ny i de flesta länder där Everests spelare kommer ifrån (Frankrike, Italien, Spanien m.fl.).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju ingenting med det att göra. De största nollorna sätter ju in pengar en gång, torskar det och slutar spela. Det är väl det som har hänt.
Jag tänker mig att du har en mycket ljus framtid inom ekonomisk forskning. Antagligen borde du bli någon form av proffs.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...