jaha81 Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Ok jag vet att detta är fel forum men hittade inget bra ställe under pokersajter.. Är det vanligt att pokerklienter lägger ut mucked hands i handhistoriken? Är det kanske vanligare att dom INTE gör det? Skulle va trevligt att få veta vilka undantagen är.. tex, visar B2B detta? Citera
billnet Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Ja det är nog vanligare att de gör det än att de inte gör det. B2B gör det i HH:n man hämtar i cashiern, men inte i de som laddas ner till datorn. Boss-siter och Everest är de jag stött på som inte visar mucked hands alls (så vitt jag minns). Citera
jaha81 Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 okay.. anledningen till att jag frågar är att jag funderar på att byta pokersite och jag skulle gärna vilja använda funktionen i pokeroffice som tar fram mucked hands automatiskt och flashar korten ovanför motståndaren utan att man behöver gå in o leta.. i B2B-fallet.. skulle det betyda att pokeroffice klarar ovanstånde tror du? Citera
billnet Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Om inte B2B har ändrat nåt den senaste tiden, så nej då får du inga mucked hands i pokeroffice. Men fråga i pokeroffice tråden vetja. Citera
Recommended Posts