SFN Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag prenumererar och det beställde jag på hemsidan. Räkna med att det tar en månad innan du får första numret. Trodde det var fel när inget hände men det tar tydligen lite tid. Citera
Johan Axelsson Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag fick dubbletter av vol18 no3 (den med Gus på framsidan). Har ni andra i Sverige som prenumerar fått no4 denna veckan? Citera
Sisko Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag fick också dubblett av Gus-numret (jag har min prenumeration via Bodog). Däremot så fick jag nästa nummer någon gång i veckan som gick, det med Jennifer Harman. Citera
Johan Axelsson Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Ok, då kanske no4 dimper ner här snart med då. Jag har oxå gratis ex genom Bodog. Citera
TotalFarsa Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag fick dubbletter av vol18 no3 (den med Gus på framsidan). Har ni andra i Sverige som prenumerar fått no4 denna veckan? Polarn fick dublett vilket i sin tur innebar ett gratisex för mig Genomtrevlig läsning... /TF *edit* kanske borde satt ett bindestreck mellan "gratis" och "ex"... Citera
Recommended Posts