Mullansson Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Ja, om inte frakten är inräknad i de $99,95 som det kostar för en overseas prenumeration förstår jag inte alls varför det skulle vara mer än dubbla priset jämfört med en inhemsk prenumeration. Citera
baller Postad 21 Oktober , 2004 Rapport Postad 21 Oktober , 2004 Ok, my bad. I de 99,95 ingår international shipping. Dock är inte min estimate fel. Vid köp av mellan 30-50 ex för att kunna sälja dem vidare får man ca 50% rabatt på re-sell pirset vilket innebär 2.98$ per ex. = 78$ för 26 ex. plus shipping + frakt här i sverige.. hmm ja tror att det blir svårt att komma under 99$ Om ghostic har fått något som är betydligt mycket billigare ser jag fram emot det. Citera
baller Postad 22 Oktober , 2004 Rapport Postad 22 Oktober , 2004 Okidoki. En dålig och en bra och en dålig nyhet. Den som var bra är att min esitmate var way off. Nu har jag fått quota på tidning plus shipping Tidning 2,98$ Shipping 3$ (Om 30 tidningar skulle skickas så att de hann fram innan nästa nummer var ute dvs) Woho, 6usd per tidning x 26 nummer = 156usd plus svensk frakt, woppiedidoo. Jag tror jag går och beställer för 99,95... Om någon skaffar sponsorer eller förhandlar fram bättre förutsättningar för svensk distrubution än 99,95 ser jag fram emot detta.... Citera
Mullansson Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Ghostic, vad händer? Har du fått någon prisuppgift ännu? Citera
baller Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 mullansson, det där uppgifterna jag skrivit ner är alltså inte hitepå utan en quota som jag fick från deras "Director of Marketing" om man beställde en volym mellan 30-50 tidningar för redistrubution... Citera
finnish_fox Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 jag har en förmåga att läsa väldigt fort och missa uppenbara saker. har dock svårt att få ihop hur de kan bli dyrare. Baller, jag ser att du fått prisuppgifter som säger ca $150 vilket som sagt är mer än $99. Jag tänkte tidigare något i stil med följande: amerikansk prenumeration: ca $40 internationell prenumeration: ca $100 jag hoppades att det skulle bli något i stil med 30*$40 + Frakt, där frakten inte skulle bli alltför hög i och med att de 30 tidningarna kunde skickas i en hög till sverige istället för i 30 olika försändelser. men men, det lät ju inte så glatt Citera
baller Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Jo jag förstår det och det är säkert så ghostic och alla vi andra har tänkt oss. Upplägget är väl inte riktigt på det sättet, tyvärr. Citera
Mullansson Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 mullansson, det där uppgifterna jag skrivit ner är alltså inte hitepå utan en quota som jag fick från deras "Director of Marketing" om man beställde en volym mellan 30-50 tidningar för redistrubution... Jaha, ok. Tänkte bara höra om Ghostic kontaktat Cardplayer eftersom det var han som tagit på sig inköp och distribution för denna sambeställning. Men som sagt om det blir dyrare än $99/pren. så är ju detta knappast aktuellt. Vore helt enkelt bra att veta om detta köp är nerlagt eller inte. Citera
cab19 Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Postad 29 Oktober , 2004 Har fått 2 nr sedan min beställning i slutet av augusti för 99.95,mycket nöjd ännu så länge då jag fått tidningen 1 & 1 och inte typ 5 i stöten som trodde det skulle bli.Även om det går att läsa artiklarna online så känns det "roligare" att ha dom i "glättat?" papper . Ville bara säga detta. (hoppas ni lyckas med "rabbateringen") Citera
Albert Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Jag mailade och frågade Press Stop om de skulle få in tidningen. De svarade att de håller på att undersöka det med förlaget. Citera
rocky Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Räkna in mig oxå..................Rocky Citera
Johan Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Beställde direkt från siten idag, kickass.. Citera
Pesse Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Man kan ju också gå till Cosmo en gång i månaden och hämta en... Citera
D.H. Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Man kan ju också gå till Cosmo en gång i månaden och hämta en... Fast det är den europeiska varianten va? Kan nån som har koll berätta hur den skiljer sig från den amerikanska? Är det helt andra artiklar och så? Citera
Caines Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 På cosmo i Malmö så har dom inte Cardplayer utan en tidning som heter Poker in Europe, den är ganska hyffsad lite tunn bara och en del reklam Citera
m_sjoberg78 Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Man kan ju också gå till Cosmo en gång i månaden och hämta en... Där får man väl tidningen European Poker, och inte den amerikanska tidningen Cardplayer? (VISS skillnad) //Marcus Citera
lalala Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 när jag va på cosmo i malmö för ngn månad sen hade de cardplayer europe. Citera
Suddenly Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Ni som började prenumerera själva istället, har ni fått någon tidning? Skcikade iväg min ungefär samtidigt och har inte fått något än. Citera
cab19 Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Ni som började prenumerera själva istället, har ni fått någon tidning? Skcikade iväg min ungefär samtidigt och har inte fått något än. Det tog lite över en månad innan jag fick mitt första nr.men nu rullar det på i bra takt Citera
Suddenly Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Tack, skönt att höra. Då kommer den säkert trilla ner i brevlådan inom några dagar. Citera
SFN Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Har nummer 25 och 26 inplastade olästa om någon vill köpa. 60:- för båda helst i Göteborg för då slipper jag skicka. http://www.cardplayer.com/poker_magazine/archives/ Citera
Evolito Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag orkar inte läsa alla poster så jag tar mig friheten och frågar... Någon som prenumererar på cardplayer till Sverige, i så fall vad kostar det? andra saker som man bör veta? Fixar man det på cardplayer.com? Citera
D.H. Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Någon som prenumererar på cardplayer till Sverige, i så fall vad kostar det? andra saker som man bör veta? Fixar man det på cardplayer.com? Jag prenumererar inte, men $99.95 kostar det. https://www.orderconnect.com/cardplayer/ Citera
Recommended Posts