MR_Jimmy Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Vill passa på tacka alla inblandade för den otroligt trevliga tillställningen man hade förmån att få gå på.... mkt trevligt initiativ, det gör man gärna om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Håller med, applåder! Mycket god mat med. Nu klonkar vi V75 till helgen tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Jag som trodde jag skulle få läsa en lång berättelse om hur kul det var. Sen känna sig som en åsna att man tackade nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Nu klonkar vi V75 till helgen tycker jag! Agree! En grej som jag nästan glömde, det va ju pfare som var där Man tog aldrig reda på vem som var vem... ingen som har en bra bild från kvällen som man kan få reda på vem som är vem här på pf? hade varit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trotter Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hej, Vill tacka alla Er som hade möjlighet att komma på VIP-kvällen. Ni gjorde det till en bra kväll! Det var ett mycket trevligt gäng som dök upp, hoppas att det blev några vinster också! Jag kommer att maila V75 systemet till de som var med ca: 14.00 imorgon. Kanske man ska lägg upp den i tråden också? Tack för en trevlig kväll! /Charlie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts