jontebt Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Någon som vet hur man skulle kunna ta sig från Kenya till Ghana, förtuom flyg? Om ni inte vet, något soft land nära Ghana som man kan vara i? Citera
eurythmech Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Är det här verkligen rätt forum att fråga? Citera
tetris Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Någon som vet hur man skulle kunna ta sig från Kenya till Ghana, förtuom flyg?Om ni inte vet, något soft land nära Ghana som man kan vara i? Av egen erfarenhet kan jag säga att åtminstone Kenyas och Tanzanias kollektivtrafik är under all kritik. Tåg och bussar verkar inte ha något fast tidsschema och stannar när, var och hur länge dom vill. Och för det andra är det ju sjukt långt från Kenya till Ghana Så flyg är att rekomendera förutsatt att du inte är den äventyrliga typen och har gott om tid. Citera
Myssion Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 flyg är att rekomendera förutsatt att du inte är den äventyrliga typen och har gott om tid. Om man är lite äventyrlig av sig kan man singla slant om köra tandemcykel vs att snorkla hela vägen. Citera
MacDaddy Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Om man nu vill ta tåget så tror jag inte tidsschemat spelar någon större roll o så jäkla långt ä det ju inte. Typ som o åka kiruna-Rom lite drygt. Tar nog 1v där nere skulle jag gissa. Citera
Recommended Posts