heltok Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Anländer till Arlanda ~15.00 från Malaysia. Vill ta mig till Göteborg på bästa sätt. Tips? Är tåg ett alternativ? Hur bokar man flyg? Vad händer om planet är sent? tyty. Citera
TotalFarsa Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Är tåg ett alternativ?Ta flygbussen istället. Går rätt in i centrum, förmodligen via Svenska mässan, avenyyyyn, centralen.Hur bokar man flyg? Känns onödigt att försöka hittaflyg in till Gbg. Finns förmodligen inte ens.Vad händer om planet är sent?Du får ta nästa buss, men det går säkert 2 i timmen eller liknande. tyty.Nichts zu danken. Viel spass. Citera
heltok Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Ta flygbussen istället. Går rätt in i centrum, förmodligen via Svenska mässan, avenyyyyn, centralen.Känns onödigt att försöka hittaflyg in till Gbg. Finns förmodligen inte ens. Du får ta nästa buss, men det går säkert 2 i timmen eller liknande. Nichts zu danken. Viel spass. Arlanda: Stockholm Landvetter: Göteborg Citera
TotalFarsa Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Arlanda: StockholmLandvetter: Göteborg Ahahahahaaaa. Det är morgon. Jag är trött. That is all. Kan du boka X2000 så reser du på ca 3 timmar för 600 spänn i första klass om du hittar en Just Nu-biljett. Klart prisvärt. Citera
heltok Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 3.40h tar det och kostar 900kr. börjar kännas som att flyg är ett bättre alternativ. hört rykten om 600kr för att flyga till göteborg, vet dock inte var man hittar det. Citera
Andrew_W Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Man kan flyga med SAS (ungdom under 26 år eller studerande) för 500 kr. De har också en sista minuten biljett för 400 kr om jag inte minns fel. Du kan boka på nätet. http://www.sas.se/Default.aspx?epslanguage=SV&cep=4126&id=3 Citera
heltok Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 Man kan flyga med SAS (ungdom under 26 år eller studerande) för 500 kr. De har också en sista minuten biljett för 400 kr om jag inte minns fel. Du kan boka på nätet. http://www.sas.se/Default.aspx?epslanguage=SV&cep=4126&id=3 tyty... 310kr och jag tar planet 1h efter jag landar... låter ju givet.... Citera
heltok Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 men vad fan. köp medges ej. på exakt samma kort etc som jag köpt 2st andra flygresor med idag... Citera
heltok Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2007 tror jag råkade gula kortet. hade nog runt 10kkr på det så gjorde jag 1 uttag, betalade hotellet, betalade 2st olika flyg så vips var 10k borta. aja, fick låna kort så det löste sig. ty för hjälpen. har arlanda bra taxfree eller ska jag satsa på muslimska KL? Citera
Recommended Posts