GiLLo Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 * Behålla jobbet * Tagga ner med ciggen * Spela och spöa 1/2 på WPX. * $500 i rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 30k händer, $10k inkl rb och bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Gå ner i vikt, grajnda seriöst och sluta slaska online, fortsätta krossa live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Snitta mer än 30 min./dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 80h+ $10k+ i vinst $5k+ i bonus/rb känna mig bekväm på NLT 5/10 i månadens slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 1. Spela in $5000 CB på Expekt genom SnG!! (Idag 16k FPP och +$521) 2. Plussa på spelet. 3. Placera mig bra i rankingturneringarna (torsdagar) 4. Rensa lite till bland klienter och casha ut småslattarna, vilket leder till att jag har pengar på max 5st siter. 5. Hålla mig frisk. 6. Gratulera "svärfar" i efterskott på 60-års dagen. 7. Köpa nya sommardäck.. 8. Köpa "inspelningsapparat" till TV'n, eftersom den "hela" videon börjat strula. 9. Börja gå till jobbet ett par dagar i veckan. 10. Träna grabben på sin trehjuling, så han kan cykla ifrån mamma i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calculator2 Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 1Spela 200h 2Plussa $80k 3ITM i Irish Open 4Inte gå upp i vikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts