tdr Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Jag lirar för närvarande enbart SNG's på Prima, men känner att trafiken inte är tillräckligt bra vissa tider. Jag har planer på att börja spela på Party, men finns det några fördelar med det förutom bättre trafik? - Är spelarna på Party's SNG's generellt sämre än Prima? - Får man VIP-poäng eller någon annan motsvarighet på Party? Eftersom jag lirar på Prima med RB just nu känns det surt om man inte får något. Tack på förhand! Citera
Hjulapan Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Fördelarna med party är den täta spelartrafiken och ja spelarna på Partys låga-mellan SnG:s är generellt sätt usla. Citera
Hjulapan Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Ps. ja party har VIP men deres bonussystemet suger. Citera
hang_10 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Tycker strukturen är ruggigt skön på party, den dynamiska minitableviewn är nice också. Riktigt bra trafik också. Upplever det som att det är riktigt mycket dåliga spelare, men det kan ju bara va inbillning, går ju liksom inte att mäta. Har en liten teori också om att det blivit bättre sedan de förbjöd amerikanare, för då bytte alla bra europeer site, eftersom att de styrs av amerikanarna MEN dåligt är såklart att de inte har nå shysta bonusar, typ som fulltilt som dessutom tillåter amerikanare, om man nu ser det som en fördel fast, fick faktiskt $50 av dom för ett tag sedan för att jag fyllde år!! Citera
Gorgar Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Jag lirar för närvarande enbart SNG's på Prima, men känner att trafiken inte är tillräckligt bra vissa tider. Jag har planer på att börja spela på Party, men finns det några fördelar med det förutom bättre trafik? Jag tycker att strukturen är den största fördelen. Eller nackdelen på Prima kanske jag skall säga. Har för mig att strukturen rent ut sagt suger pung på Prima, eller har dem ändrat? Var löjligt brant om jag minns rätt.... Sätter aldrig en dollar till hos Prima, det kan jag lova. Citera
Recommended Posts