Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Okej vad hittar vi på här:

Full Tilt Poker Game #2060634706: $22 + $2 Sit & Go (Turbo) (15460192), Table 1 - 30/60 - No Limit Hold'em - 16:57:53 ET - 2007/03/24

Seat 1: Bosox313 (2,740)

Seat 2: batmonster (1,690)

Seat 3: FoXyLoLa (1,430)

Seat 4: Skanke (1,365)

Seat 5: jayddeg (1,620)

Seat 6: UMkid (1,140)

Seat 7: GUACK77 (1,005)

Seat 8: elcoman (1,275)

Seat 9: hemiscott (1,235)

jayddeg posts the small blind of 30

UMkid posts the big blind of 60

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Skanke Queen of HeartsKing of Hearts

GUACK77 folds

elcoman folds

hemiscott folds

Bosox313 calls 60

batmonster folds

FoXyLoLa calls 60

Skanke calls 60

jayddeg calls 30

UMkid checks

*** FLOP *** 4 of Hearts7 of Spades7 of Clubs

jayddeg checks

UMkid checks

Bosox313 checks

FoXyLoLa checks

Skanke checks

*** TURN *** 4 of Hearts7 of Spades7 of Clubs6 of Heartsjayddeg checks

UMkid bets 60

Bosox313 calls 60

FoXyLoLa calls 60

Skanke calls 60

jayddeg calls 60

*** RIVER *** 4 of Hearts7 of Spades7 of Clubs6 of HeartsJack of Heartsjayddeg checks

UMkid bets 1,020, and is all in

Bosox313 folds

FoXyLoLa calls 1,020

Skanke ???????

Postad

Nån av dom måste ju ha kåk, eller möjligen nötfärg. Han som ställer rakt av måste ju sitta o hoppas på att nån ska ha färg och betala av. Tror faktiskt jag gråtfoldar här.

Postad

Frågan är ju vad du förväntade dig för kort när du syna turn med färgdrag. Fanns ju två 7 redan där. Och om du är rädd för att någon ska ha Ahög färg så måste du trott det redan på turn. Nu satte du färgen och då vill du inte spela den? eller.

Tror nog jag hade synat och gråtande sett Fi vända upp 67. Men fold. Nä, tror jag aldrig när jag träffat det jag ville.

Postad
Fold! vi fick se river billigt och därför måste vi ta synen,.

Även om den va billig? Så vad hade du velat haft för river för att vilja spela då? :Ah: ? Då va den synen på turn inte billig.

Vad jag menar är att om vi är rädda för kåken eller nötfärgen finns ju ingen mening att kasta bort 60 marker på syn på turn. Även om den är billig.

Iofs hade jag nog inte varit i potten från början. Så vad vet jag.

Postad
Även om den va billig? Så vad hade du velat haft för river för att vilja spela då? :Ah: ? Då va den synen på turn inte billig.

Vad jag menar är att om vi är rädda för kåken eller nötfärgen finns ju ingen mening att kasta bort 60 marker på syn på turn. Även om den är billig.

Iofs hade jag nog inte varit i potten från början. Så vad vet jag.

ja skrev lite otydligt. Men ja menade att de inte varit mycke action hittills, så om de blir bet t60 eller check-check på river (om vi träffar färgen) så kan vi se om vår hand står, för en relativt billig peng. Svårt att förutse att de blir all-in och syn.

Postad

Vad man hade velat se? En all-in och en syn är inte vad man velat se iallafall. Synen på turn var billig, vi spelar ofta river när vi inte får all-in+syn framför oss

Postad
Ängeln snäääällla va bara tyst, du suger lol.. Va de inte du som folda QQ första handen i en sitngo på typ 10$?? hahahaha fisk

Och? Innebär det att man inte får ha en åsikt, eller. Kan hålla med om att det var vekt, vilket jag erkännt i den tråden.

Men fisk, tror jag inte. Klarar inte att andas under vatten.

Postad
Ängeln snäääällla va bara tyst, du suger lol.. Va de inte du som folda QQ första handen i en sitngo på typ 10$?? hahahaha fisk

Btw, va bara tvungen att kolla upp HH från den SnG. För din info så vann jag sedemera den SnGn.