MacDaddy Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Hur resonerar ni när ni har rätt svaga händer. Personligen brukar jag då göra ett blockbet för att inte få en stor bluff mot mig som jag har svårt o syna. Annars kan man ju förstås få dem o bluffa. -Vet inte vad som är mest proftable. De gånger man blir bluffad o inte kan syna så förlorar man ju hela potten. Å andra sidan så kan de ju fortfarande bluffa även om man betar mot dem men sannolikheten för att de nu bluffar är avsevärt mindre än när de sett svaghet. Citera
mgps Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Hur resonerar ni när ni har rätt svaga händer. Personligen brukar jag då göra ett blockbet för att inte få en stor bluff mot mig som jag har svårt o syna. Annars kan man ju förstås få dem o bluffa.-Vet inte vad som är mest proftable. De gånger man blir bluffad o inte kan syna så förlorar man ju hela potten. Å andra sidan så kan de ju fortfarande bluffa även om man betar mot dem men sannolikheten för att de nu bluffar är avsevärt mindre än när de sett svaghet. vilka ggr kan man få en bluff mot sigoch inte syna? blockbet är för fegisar. blockbet som blufftrigger är dock kul men funkar ju inte 2ggr om inte fi är väldigt dum, det är han ju iofa rätt ofta men . Citera
Recommended Posts