KungKroon Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Prova med att bara trycka runt lite i krukan. Har för mig att man ska få en röd (kanske vit) kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Hmm, då kanske jag redan har fått den för längesen utan att jag tänkte på att det hände. Hittade just boken i översta lådan där det rätt tydligt står att man ska använda haken på krukan, vilket jag alltså redan gjort då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 nu har jag fastnat fattar noll vad man ska göra med gungbrädan och fattar inte hur jag ska få fram koden till lådan på muggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Vart fan hittar man den sista skiten? Min poalre sa att han hade hittat nån pelikan någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fucktard Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Det ser ut som nått skräp på sidan av trädkrukan. Ska jag bry mig om det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 nu har jag fastnat fattar noll vad man ska göra med gungbrädan och fattar inte hur jag ska få fram koden till lådan på muggen du kan se hur mycket kulorna väger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Det ser ut som nått skräp på sidan av trädkrukan. Ska jag bry mig om det eller? ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Jag har hittat de 4 bilderna men nar jag forsoker oppna kodlaset sa funkar det inte vad ar felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fucktard Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Kolla noggrant på bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 ANTLIGEN!!! Man ar ju inte smart, fan va lang tid det tog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 nu har jag fastnat fattar noll vad man ska göra med gungbrädan och fattar inte hur jag ska få fram koden till lådan på muggen "Gungbrädan" är en våg. Den ska du använda dig av i slutet på spelet för att klara av sista "uppgiften". Koden till lådan finns på krukväxten (där det är smutsigt) och du måste blöta ner pappret för att kunna se den. GL EDIT: Grattis Goose Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 jag blir galen Hur får man den gula kulan, och vad ska man göra med tavlan med blommor på väggen? mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Du behöver ingen gul kula (det finns ingen). Bilden är bara till för att hjälpa dig med vad som finns bakom tavlan. Du ska fylla glaset med vatten, lägga i jorden och sedan hälla ut det i handfatet. Då får du en groda. Den ska du sätta på tavlan. Jag tror att det var så här men kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Oh yes I did it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Vad ska man göra med boxen med hål. Förumtom att lysa upp under skrivbordet, då det bildas en fjäril?? Jag har kört fast nåt sjukt. HJÄLP FÅR PANIK!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Du behöver inte boxen till något mer. Berätta vad du har gjort och vad du tror att du ska göra så hjälperjag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Jag har öppnat lådan med vågen, öppnat kodlådan i nedersta skrivbordslådan, öppnat lådan i väggen bredvid krukan. Har ett vattenglas (utan vatten) Hake (till blomkrukan) Skruvmejsel 2st skruvar Röd krita 3 vita bollar 1 röd boll 2 gröna bollar 1 grå boll en brun papperstuss Men har inte öppnat översta skrivbordslådan och har inte öppnat dörren. Det här spelet tiltar som fan, man måste ju klara det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Jag har öppnat lådan med vågen, öppnat kodlådan i nedersta skrivbordslådan, öppnat lådan i väggen bredvid krukan.Har ett vattenglas (utan vatten) Hake (till blomkrukan) Skruvmejsel 2st skruvar Röd krita 3 vita bollar 1 röd boll 2 gröna bollar 1 grå boll en brun papperstuss Men har inte öppnat översta skrivbordslådan och har inte öppnat dörren. Det här spelet tiltar som fan, man måste ju klara det.. jag minns inte riktigt i vilken ordning man skulle göra saker men testa och fyll glaset med vatten och lägg i det som du kallar röd krita. häll sedan ut vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Vart hittar jag vattnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Vart hittar jag vattnet då? var hittar du vatten hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Jag tror inte han har kommit in på toaletten, kollikock... Om du går till skrivbordet så kan du klicka så långt till höger du kan. Då kommer du till ett perspektiv där jag inte tror att du har varit. Där finns en pappersboll som du ska förstora upp och trycka på. Då vecklas den ut och där står koden till kodlådan... Vid hängkrukan finns en liten ruta längst ner till höger. Klicka på den så förstår du säkert vad du ska göra GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Jag tror inte han har kommit in på toaletten, kollikock... ahhh... så kan det ju vara... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 var hittar du vatten hemma? Jag har inte kommit ut genom dörren än, och jag antar att man hämtar vattnet där. Men hur hittar man nyckeln till den dörren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 den här tråden borde heta hur jagdriver pf.nu till kollektivt självmord. vad gör man med grodan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 den här tråden borde heta hur jagdriver pf.nu till kollektivt självmord.vad gör man med grodan? har du inte sett bilden i en av böckerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts