miggemex Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 fixade de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 den med två blommor på? precis. ser du två ungefär likadana blommor någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 JAG BLIR KNÄPP, DET HÄR ÄR JU RIGGAT. VART ÄR NYCKELN TILL DÖRREN???? Antingen är jag dum i huvudet, eller blir snart iallafall. Har fan provat allt nu, testat allt. Men ingenting händer. Plus att jag inte kan logga in på mitt pokerkonto av nån anledning och Betfred är sega idag med att svara på mail TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 JAG BLIR KNÄPP, DET HÄR ÄR JU RIGGAT. VART ÄR NYCKELN TILL DÖRREN????Antingen är jag dum i huvudet, eller blir snart iallafall. Har fan provat allt nu, testat allt. Men ingenting händer. Plus att jag inte kan logga in på mitt pokerkonto av nån anledning och Betfred är sega idag med att svara på mail TILT Nyckeln till dörren ligger i ett litet fack till höger om ampeln eller vad det heter (den hängande växten). Det syns knappt att det finns nåt där, men klicka runt så kommer du fram. Kodlåset kan du lösa med hjälp av ledtrådar som du bör ha samlat på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Lyckas inte knäcka koden med djuren och färgerna, trots att jag provat alla rimliga kobinationer. Måste man göra något när fackat åker ut från väggen eller skall nyckeln ligga där om man angett rätt kombination? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Lyckas inte knäcka koden med djuren och färgerna, trots att jag provat alla rimliga kobinationer. Måste man göra något när fackat åker ut från väggen eller skall nyckeln ligga där om man angett rätt kombination? Nyckeln ligger där när du har rätt kombination En får man med lådan under skrivbordet, en från en av böckerna på skrivbordet, en från kattbilden och den sista kommer jag inte på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 jag tror att man hittar den sista i byrålådan med vågen, men inte alls säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hur ska man inte lyckas ta sig ur rummet liksom Vilken befrielse att klara det, haft det jäkla spelet i skallen i ett par dagar nu. Men nu har jag klarat det, tack vare en viss hjälp av er. Tack för det. Kan ni lova mig att aldrig visa mig nåt mer sånt spel, fan man tiltar ju loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Haha, agree! Lira inte poker samtidigt som ni lirar detta... Gulvarning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Jaaaaaa Jag kalrade det! *stolt* Fler spel? mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 JaaaaaaJag kalrade det! *stolt* Fler spel? mvh Ant Gz! I denna tråden finns tips på flera liknande spel. Jag testade några och hittade ganska många som var bra (dock inte lika bra som detta). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts