Mikey Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 "Dagböcker" sektionen av forumet är kanonbra, men har en baksida som märktes väl då vi hade dagboksinläggen i "10 senaste inläggen" på framsidan. De tar upp en stor plats och uppdateras väldigt väldigt frekvent. Det blir då lätt opraktiskt om man ska söka efter en någorlunda välanvänd term då 90% av alla söksvar kommer från dagboksinlägg. Finns förmodligen nåt jättesmidigt sätt att söka på enbart delar av forumet som inte tar med dagböcker men att markera allt utom "Dagböcker" i listan till höger på avancerade sökfunktionen gav inte mycket, förutom att jag fick veta att jag inte abonnerar på några forum... Skulle det inte gå att fixa en enkel funktion som inte tar med dagböckerna i sökningen? We must fight this plague...! Citera
Fjonkan Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Kanon bra ide, har stört mig på detta också , man får hur många träffar som helst. Som sagt en kanon ide;) Citera
kfluffie Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Fungerar det inte att markera alla (Markera den översta forumgruppen sedan Shift + End) och sedan avmarkera Dagböcker? Mvh, KF! Citera
Mikey Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Postad 13 April , 2007 Nja alltså jag testade det Kluffie, men fick bara upp "You are not subscribed to any forums", och inga sökres alls istället. Citera
Recommended Posts