Poque Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 gdaily säger: Poque vann den första av Per Hildebrands signerade böcker. PMa adress. wiee skickade pm till dig nu. Hur mycket ökar värdet på böckerna eftersom de är signerade? Citera
cab Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Poque säger: Hur mycket ökar värdet på böckerna eftersom de är signerade? lol, seriös? Citera
Poque Postad 16 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2007 cab säger: lol, seriös? Klart jag är seriös ökar med minst 200% skulle jag tro:-) Fått boken nu får väl börja läsa lite nu. Citera
SouthEast Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Poque säger: Klart jag är seriös ökar med minst 200% skulle jag tro:-) Fått boken nu får väl börja läsa lite nu. Har du fingrat på boken!!!??? Då sjönk ju värdet kraftigt...sorry dude. Läst lite också... ännu mer sorry dude. Citera
Billgren Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Knut Knutsson kanske kan svara på det. Citera
Poque Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2007 what the heck hur kan de döpa denna fina och informerande tråd till Blablabla jag är offended:lol: Citera
Recommended Posts