Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Familjen går först, så är det bara:h:

Trodde din dotter var yngre, hade för mig att hon bara var 3 eller något sådant. Jag hinner väl knappast skramla ihop ett inköp till lördag jag heller.

Fast det vore ju det bästa, om vi inte var i samma veckofinal menar jag. Vi vill ju inte slå ut varandra:-)

BTW, är det enkelt att fiska fram HH på Betsson?

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bra början! :evil:

Första handen...

Hand 82,282,550, startade 2007-03-20 16:10 (EDT)

Bord 'Idaho Falls': 20-20 No-limit HE (TournamentChips)

Plats 0: arod2223 (1*500 i marker)

Plats 1: Anniway (1*500 i marker)

Plats 2: ponsi_db (1*500 i marker)

Plats 3: Uncletom x (1*500 i marker) (på knappen)

Plats 4: Laurenzius (1*500 i marker)

Plats 5: bobaffet (1*500 i marker)

Plats 6: Gimgim70 (1*500 i marker)

Plats 7: svenna87 (1*500 i marker)

Plats 8: Max Cady (1*500 i marker)

Plats 9: Eltarion (1*500 i marker)

*** Blind bet-omgång *** :

Laurenzius : Lägger mörk (10)

bobaffet : Lägger mörk (20)

Gav till Max Cady: Kh Kk

*** Pre-flopp *** :

Gimgim70 : Satsar (100)

svenna87 : Ligger

Max Cady : Höjer (300)

Fyra foldar

Uncletom x : Synar (300)

Laurenzius : Ligger

bobaffet : Ligger

Gimgim70 : Synar (200)

*** Flopp *** : 9h 2r 7h

Gimgim70 : Passar

Max Cady : Satsar (1*200) Två har synat preflop (!) och det ligger 900 i potten. Bestämmer mig för att pusha här mot två FI. Kanske dåligt...

Uncletom x : Synar (1*200) Uhhh!

Gimgim70 : Ligger

*** Turn *** : [ 9h 2r 7h ] 8h

*** River *** : [ 9h 2r 7h 8h ] 10k

Gav till Uncletom x: Knr Eh VA! Hur FAAN hittar han synen?! :shock:

Gav till Max Cady: Kh Kk

*** SAMMANFATTNING ***

Pott: 3*330 | Rake: 0

Bord: [ 9h 2r 7h 8h 10k ]

Uncletom x satsade 1*500, vann 3*330, netto 1*830 Visar [ Knr Eh ] (en stege, knekt i topp)

Max Cady förlorade 1*500 Visar [ Kh Kk ] (ett par i kungar)

Helt sjukt...

Du skojar va?

Postad

So far har jag vunnit en $10 samt kom tvåa i en $50 qualifier. Detta ger en biljett till valfri $30. Går en MTT qualifier om två timmar..få se om jag orkar vara vaken och spela den. E ganska tunt med trafik på alla qualifiers, både SnG och MTT. Säkert bra värde men ska ju jobba imorgon Spelar i skrivandets stund en $50 qualifier.

Postad

Det lutar åt att jag håller mig uppe. De övriga går på så konstiga tider. Skumt när 00:45 är den bästa tiden för en arbetande småbarnspappa att spela poker:-) Måste nog pausa lite, men det går en MTT $30 qualifier som endast 1 anmält sig till. Vägen till veckofinalen är krokig. Jag ska nog ha lite pengar på Betsson och spela qualifiers för och sen ställa upp i lite fina MTT. Verkar vara fina övervärden i alla qualifiers. Men det kanske rasslar till på slutet....

Postad

Det skramlade till och blev 59 spelare. 9 platser betalda. 11 st har rykt på de första 7(!) minutrarna.

EDIT: Detta var alltså en $30 qualifier med inköp på $5.

Går 4 $300+20 qualifiers med inköp på $30 varje dag.

Är en sån jag ska lira 00:45

Postad

Nu e jag riktigt trött. SH med djupa stackar är inte mitt spel direkt. 11 spelare kvar så det blir snart 10 manna.

EDIT: jag är sömnig alltså, inte trött på spelet..BTW gick -2 SEK idag på SvS. I den takten är jag gul om sisådär 3 år:lol:

Postad

Jaha, rök som 11:a med 99 mot QJ.

Jag skulle gärna ta emot en pokermedgång......

Gonatt

EDIT: Jävla fiskmupp och syna med färgdrag, hade väl kanske 1,3 i pottodds. Hoppas han kommer till Tallin och får spö på bubblan eller av maffian......:evil:

Postad

Spelade lite samtidigt som klonken igår. Gick ungefär lika dåligt som vanligt tycker jag.

3 st $3.4 spelade

6:a

6:a

5:a

Jag spelade också en $11 som jag hade en biljett till, åkte ut som 7:a efter att blivit ordentligt shortstacked när jag förlorade en fet pott.

Sammantagsvis kan man väl säga att Tallinn aldrig känts så långt borta som nu och att det är faaan att det BARA är FI och ALDRIG Hero som klonkar på rivern! :evil:

Rullen är nu nere på ynka $21....