Gå till innehåll

PokerHeaven


sentenced

Recommended Posts

  • 1 month later...
Nån som lirar här och vet om det funkar bra med in/utbetalningar och support etc? Tycker de har glömt att uppdatera sin hemsida lite grand gällande Vip.

 

Jag känner till nätverket sedan tidigare och gillar Boss tillräckligt för att lägga en del tid där.

 

Verkligen ingen NL klient, max 2bord. Men jag ska nog ta ut.

Min kompis satte in 30% av sin br, test lirade 20min, skulle spela igen efter någon dag, kunde inte logga in...

 

Sen så maila han, sa dom att kontot var stängt pga, bedrägeri + $0 kvar.

2v har gått, inget har hänt.

 

Riktigt dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som lirar här och vet om det funkar bra med in/utbetalningar och support etc? Tycker de har glömt att uppdatera sin hemsida lite grand gällande Vip.

 

Jag känner till nätverket sedan tidigare och gillar Boss tillräckligt för att lägga en del tid där.

 

Spelade där förra månaden. Supporten är okej. Utbetalningar via neteller funkade ett tag därefter så slutade de att fungera. De sa att det berodde på tekniska skäl. Så jag tömde mitt konto med bankwire väntar fortfarande på att pengarna ska komma. Dock inte orolig, de lär dyka upp på måndag.

 

Grymt snabba utbetalningar med Neteller när det funkade (omedelbara).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hur lyckas man lira på pokerheaven när Sverige inte finns med som val när man reggar? Står ju att de skickar en security-code via brev som man måste använda för att ta ut mer än 500$? Hur gjorde ni?

 

Hmmm det där låter konstigt. Jag hade inga sådana problem.

Pokeheaven kör två olika betalningssystem. Svenskar är begränsade till det ena, och vilket man använder definieras vid registreringen. Kanske har du försökt registrera dig på ett felaktigt sätt som skulle betyda att du skulle använda deras andra betalningssystem.

 

Jag råder dig att kontakta deras support för bättre information.

 

När det gäller security-code så hade jag inga sådana problem. Det kanske är något som de har nyligen infört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Någon som spelar här i dagsläget som kan säga nåt bra/dåligt om sidan? Fungerar utbetalningar till NETELLER? Är supporten bra?

 

Letar ett nytt boss-skin och väljer mellan pokerheaven och Fortune...

 

Speler nästan bara på PH, supporten är den samma som på flera andra boss-sajter. Om man rejkar ett par k i månanden får man tillgång till msn-support, om man nu har någon nytta av det. Inga problem med utbetalningar under mina 6 månader där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...