Gå till innehåll

TowerGaming - 100% up to 200$, 5X.


kfluffie

Recommended Posts

Det delas alltså ut mindre poäng totalt per pott?

 

Det är väl inte omgjort för att det ska bli bättre för spelarna direkt.

 

Några 2+2 citat:

 

For no limit they increased the max rake and reduced the points. So far i paid 24% more rake and got 20% less points.

 

The rake on $3/$6 SH went down approximately 20% and i receive 40% less points.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ska man använda någon kod för denna eller? När jag försöker signa genom länken lägger siten automatiskt in koden för någon neteller-bonus där det är 9x som gäller.

 

Koden är 5XNOW

 

Ifall man reggar via bannern så kommer den upp i listan automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade av den här bonusen för nån vecka sedan, den var väl hyfsad. Men tyckte detta nätverk var mer söndergrindat än prima-nätverket tamejfanken. Typ 4 grinders på varje bord NL100 & uppåt (shorthanded). Någon som har tipps för siter som inte är lika söndergrindade?

 

tycker snarare det är tvärt om, finns stundtals riktigt mycket fisk på ongame

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om jag lägger in 200 dollars. Hur många 5.5 / 11 sngs måste jag lira för o få ut bonusen ? får inte ihop det :oops: . matten är inte på topp sov för lite inatt (alltid nått o skylla på) ;)

edit: är det 6.66667 10 och dubbla 5or ?

Edit2: per dag

 

Exakt. Det är 100 % RB alltså: 200 st 10or = $200 bonus, 400 st 5or = $200 bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag lägger in 200 dollars. Hur många 5.5 / 11 sngs måste jag lira för o få ut bonusen ? får inte ihop det :oops: . matten är inte på topp sov för lite inatt (alltid nått o skylla på) ;)

edit: är det 6.66667 10 och dubbla 5or ?

Edit2: per dag

 

If you are choosing to clear the bonus through single and multi-table tournaments: 5 player points are awarded for every paid dollar in entry fee (real money tournaments). For example, if you enter a $20+2 tournament, you will be awarded 5 * $2 = 10 points, if you enter a $5+$0.50 tournament, you will be awarded 5*$0.50= 2.5 points. The points are awarded when the tournament finishes.

 

 

Med andra ord 400 stycken 5.5$ eller 200 stycken 11$ :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här nätverket är väl ett bland de fiskigare enligt mig, stora bord som är svåra att multitabla så alla tajta grinders inte kan bonushora lika lätt. Så bonusen 5x är väl rätt okej, fast det är contributed med spelarnivån.

 

svårt o svårt, kör stundtals 8 bord utan svårighet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...