mrALMIGHTY Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Går rätt bra i pokern för mig så jag har en samlat på mig en rätt hyfsad ekonomi och tycker därför att jag skulle ha råd med att skänka en liten del av mina vinster till välgörenhet. Skulle nu vilja ha tips om bra sidor/ändamål man kunde skänka pengar till via neteller. Citera
KungKroon Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Har inga tips, men se bara till att det är en seriös sida så du inte blir blåst. Citera
Hjort Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Jag gillar Planned Parenthood (den internationella verksamheten), och i något mindre utsträckning Amnesty. Annars är väl investeringar i något fattigt land ett sätt som kan vara bra för att förbättra människors omständigheter. Men då helst något land som är någorlunda stabilt och ett företag vars affärsidé inte går ut på att rippa naturtillgångar med hjälp av en korrupt regim. Citera
Recommended Posts