larsdissler Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Beställde lite saker från microstore.se för ett tag sedan, men jag får dom inte. Jag har skickat flera mail samt ringt ett antal gånger. Utan att få svar. Nu vill jag beställa nytt men vet inte riktigt om jag vågar, vad händer om dom helt plötsligt skickar skiten? Kan jag ringa nånstans, typ nå statligt mumbo jumbo och få hjälp? Börjar bli less på att vänta men har samtidigt ingen större lust av att köpa två stycken. Kanske ska tillägga att det är postförskott, men jag lär ska kunna få betala nån sorts avgift om jag helt plötsligt får dom efter att jag beställt nytt? Citera
pixit Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Går det inte att ringa dit och avbeställa? Citera
EAK Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Kontakta konsumentvägledaren i kommunen och be om råd. Citera
larsdissler Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2007 Går det inte att ringa dit och avbeställa? Jag har skickat flera mail samt ringt ett antal gånger. Utan att få svar. Kontakta konsumentvägledaren i kommunen och be om råd. Okej, will do. Tack så mycket Citera
KungKroon Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Ring bara å avbeställ å beställ igen Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.