Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Beställde lite saker från microstore.se för ett tag sedan, men jag får dom inte.

 

Jag har skickat flera mail samt ringt ett antal gånger. Utan att få svar.

Nu vill jag beställa nytt men vet inte riktigt om jag vågar, vad händer om dom helt plötsligt skickar skiten?

 

Kan jag ringa nånstans, typ nå statligt mumbo jumbo och få hjälp?

Börjar bli less på att vänta men har samtidigt ingen större lust av att köpa två stycken.

 

Kanske ska tillägga att det är postförskott, men jag lär ska kunna få betala nån sorts avgift om jag helt plötsligt får dom efter att jag beställt nytt?

 

:Yy:

Postad
Går det inte att ringa dit och avbeställa?

 

Jag har skickat flera mail samt ringt ett antal gånger. Utan att få svar.

 

 

Kontakta konsumentvägledaren i kommunen och be om råd.

 

Okej, will do. Tack så mycket

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...