Gå till innehåll

Blåsning på poker770?


Raman

Recommended Posts

Lirade lite på poker770 och plcokade upp en royal.

Enligt deras hemsida kan man erhålla en bonus för den högsta handen för dagen, och om det är flera så är det den första som räknas.

 

Det var tre man till flop, men tyvärr hoppade den ena av efter detta.

Jag och ytterligare en person fortsatte till river.

 

När man läser deras villkor för att ha möjlighet till denna bonus ser jag faktsikt inte varför denna hand inte är berättigad. De påstar att tre man måste vara kvar till rivern när man kontaktar support, fine! om det står så i deras egna regler men jag klipper in vad som fakstiskt står.

 

BEST HAND BONUS

--------------------------------------------------------------------------------

 

Win any real-money ring game with the best hand of the day higher than KKKK, and you'll pick up a Top Hand bonus of $100!

 

Top Hand of the Day Bonus Rules:

 

- 4 Kings or better must be held

- Both pocket cards must be used in the winning hand

- Only Texas Hold'em games apply

- At least 3 players must be dealt into the hand

- Only one Top Hand of the Day Bonus awarded per day

- This bonus is awarded to the FIRST player to receive the Top Hand on any given day. For example, the Top Hand of the Day Bonus will be awarded to the first player to receive a qualifying Royal Flush on a given day

 

 

Är det jag eller dem som är ute och cycklar?

 

Äh! men rätt skall vara rätt, byter site iallafall...........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det framgår inte av ditt inlägg eftersom du inte bifogade hh. Är du säker på att du uppfyllde detta kravet:

- Both pocket cards must be used in the winning hand

 

Sen hur vet du att du var den första under dagen som fick royal? Har du mailat dom och frågat? Kanske måste du säga till dom att du fått en royal, alla siter har inte utbetalning med automatik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp, 10D-QD på hand, KD, flopp, AD turn och JD river

 

Supporten hänvisar bara till at vi inte var tre hela vägen ut, svarar inte ens på frågan om att detta inte står i deras regler.

Skickade urklipp från vad som står i deras regler till ingen nytta, får inte ens ett vettigt svar.

 

Äh, tyckte det mest var en kul grej om man kunde fått en snikbonus, men efter bemötandet från deras inkompetenta support så är det ingen mening med att jaga vidare.

 

Får lira in degen på vanligt sätt istället :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite på poker770 och plcokade upp en royal.

Enligt deras hemsida kan man erhålla en bonus för den högsta handen för dagen, och om det är flera så är det den första som räknas.

 

Det var tre man till flop, men tyvärr hoppade den ena av efter detta.

Jag och ytterligare en person fortsatte till river.

 

När man läser deras villkor för att ha möjlighet till denna bonus ser jag faktsikt inte varför denna hand inte är berättigad. De påstar att tre man måste vara kvar till rivern när man kontaktar support, fine! om det står så i deras egna regler men jag klipper in vad som fakstiskt står.

 

BEST HAND BONUS

--------------------------------------------------------------------------------

 

Win any real-money ring game with the best hand of the day higher than KKKK, and you'll pick up a Top Hand bonus of $100!

 

Top Hand of the Day Bonus Rules:

 

- 4 Kings or better must be held

- Both pocket cards must be used in the winning hand

- Only Texas Hold'em games apply

- At least 3 players must be dealt into the hand

- Only one Top Hand of the Day Bonus awarded per day

- This bonus is awarded to the FIRST player to receive the Top Hand on any given day. For example, the Top Hand of the Day Bonus will be awarded to the first player to receive a qualifying Royal Flush on a given day

 

 

Är det jag eller dem som är ute och cycklar?

 

Äh! men rätt skall vara rätt, byter site iallafall...........

 

Tomtesajt ger självklart tomterespons.

 

Först säger de att det krävs högre än KKKK. Sen att det räcker med KKKK. Doeh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp, pengarna är bara att glömma, problemet med att de inte inser sitt misstag kavrstår dock.

 

De fortsätter skicka samma dravel om att tre man skall varit kvar till slutet utan att jag ens skickar några fler mail till dem. J

 

Jag skickar kopia på deras regelverk varje gång jag får detta nonsens men de verkar ändå inte koppla.:shock:

Då försöker jag ändå förklara för dem hur de flesta ser på formuleringen i regelverket.

 

Skickade ett surt mail där jag ombeder dem vänligen sluta skicka fler mail då jag ändå förstått att vi inte kommer vidare i detta ärende samt att jag ändå inte får svar på mina frågor rörande deras tolkning utav regelverket.

 

Helt klart är dock att denna sidas trustworthyness är tämligen låg.

 

Ses väl ute i vimlet bland borden, pass opp så jag inte ramlar in en royal då:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...