Gå till innehåll

Avsnitt 7 - Anders Henriksson


gdaily

Recommended Posts

c362ad7a-dfdf-429d-ace3-1db3d3b90ba6.jpg

 

Fjärde fjärdedelen av Club of Pokergänget kommer i kväll, och jag kan utlova ett kanonavsnitt!

 

Anders Henriksson, vinnare av bland annat Pokermiljonen och en deltävling under poker-VM gästar studion.

 

You know the drill - man letar sig fram via FAN-tv under fredagskvällen, eller klickar sig in via poker.se på lördagen när programmerarna vaknat till liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt bra program denna gången, slår nog faktikst Micke Westerlund. En kul handanalys. Bra frågor, en rolig recension samt gräden på moset, en kanon intervju med Anders Henrikson. Bra frågor och inte minst bra svar från Anders som verkar vara en oerhört sympatiskt kille =). All creds till er, keep it up.

 

Btw, mycket snyggare kläder denna gången, nu fattas bara kort ala David Letterman istället för de sletna papprena ni använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klockrent avsnitt, hur mycket cred till er som helst. Avslappnat, säkert och tryggt kändes det.

Sen är ju Henriksson en nöt-kille. Lika duktig på poker som han besitter social kompetens. Hade jag varit Cop: s PR kille så hade jag ju låtit Henriksson och Legato stå för de publika eftersom de är väldigt avslappnade och karismatiska personer. Programmet var väldigt, väldigt bra.

Hoppas ni fortsätter med mängder av program. Fan vad kul att följa er utveckling. Gött att höra lite sågningar i recensionsdelen oxå och inte bara ryggdunk.

Shit det här blev ju ett "Hallelujamoment inlägg"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir bara bättre och bättre. Att Henriksson var så pratsam trodde man inte. Jag har fått intrycket att han är lite tystlåten, men icke så. Bra intervju och ett riktigt bra program.

 

Är det bara jag som tycker att Othello och Henriksson är oerhört lika till utseendet? Skulle kunna vara bröder.

 

Cola och semla, gdaily? Tänk på vikten ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mkt bra program.

 

STOR skillnad bara på klädseln, ser riktigt proffsigt ut. all heder åt folk som lyssnar på kritik o förbättrar sig

Bra recension, spec sågningen av cardplayer europe då ola skriver för den.

Kort iställer för papper var mkt bra förslag.

Intervjuerna blir bara bättre o bättre, längtar tills nästa

 

othella fick med sina sm-vinster i othello. letat läge länge för den? :-D

 

//rosen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket mycket bra program! Anders fyller intervjutiden enkelt på egen hand. Intressant profil med stora titlar innanför skjortan!

 

Säkerhetsintervjun va intressant, och semlan såg stoooor ut =)

 

recensionen på tidningarna va väldigt "sågig" men bra genomförd. vågat att såga cardplayer när han skriver för den själv!

 

Gdaily och Othello samarbetar mycket bra, stort + !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se dresscoden uppstramad till något som i Görans fall börjar närma sig acceptabelt ;-) Olas reklam t-shirt kanske ännu inte är programledarmässig dock. Kul att ni läser kommentarer och anpassar spelet.

 

Överlag ett bra program, kanske den proffsigaste känslan hittills. Tidningsrecensionerna gillade jag, även om jag inte förstår exakt vad i First Poker som är så bra (har inte läst den på ett tag i och för sig, men sist det begav sig var det ingen höjdare).

 

Kul intervju med en riktigt duktig spelare som verkar ha en skönt avslappnad attityd till pokern.

 

Att Göran lyckades klämma in en bisats om sina sm-guld i Othello var en annan höjdpunkt.

 

Ser fram emot intervjun med Dilba - Iremarks banekvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...