stasjo Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 BB är okänd. Sitter med fullt inköp och har inte gjort något radikalt under dem 10 händer jag sett han spela. BB är formodad medioker spelare som går lite sämre än +-0 i långa loppet. Dealt to Hero 6d6c FR - 9 Players 3 fold FiMid Call 2$ 2 fold Hero Raise -> 8$ SB fold BB Call 6$ FiMid Call 6$ Flop AdJh9c POT = 25$ BB check FiMid check Hero Bet 16$ BB Call 16$ FiMid fold (BB sitter med största sannolikhet minst ett ess) Turn AdJh9c 8d POT=57$ BB Check Hero Check River AdJh9c 8d Ts POT = 57$ BB Bet 28$ Hero Raise -> 85$ Synar standard Fi (inte uber fisk) med Ax här?, synar han med A J-8 (2par), synar han med set? Är BBs bet på river(halvpot) oroveckande stort och signalerar styrka? eller ser det ut som ett standard stop bet? Sizen på bluffen? Citera
RoyleAxe Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Jag tycker det är ett dåligt bluffläge, särskilt då han betar ut mjölkbet på rivern. tror inte det är EV+ på den brädan.. betsizen på bluffen är väl lagomt avvägd annars. A-x tror jag inte random-fi synar med, med 2par/set synar han väl "ibland" Citera
Carribean Stud Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 I första hand sätter jag bb på QTs, så om inte HERO har satt stegen så är det en farlig bluff-raise han gör på rivern. Halva pot-bettet på rivern ser jag som att han gärna vill ha en syn för sin stege. Jag ser ingen anledning för bb att beta ut på rivern om han har 2par. Citera
Recommended Posts