Gå till innehåll

Tony G


Boost

Recommended Posts

Skall se om jag vågar posta detta eftersom jag är ny och folk blir bannade titt som tätt.

 

En gång är ingen gång...

 

Men du kan gott och väl stå för att du skrivit artikeln själv, och inte ta "skydd" bakom nyhetsbrevet. Var stolt över en välskriven text.

 

Folk blir "bannade titt som tätt" för att dom bryter mot forumreglerna. Exempel på förekommande har varit när folk reggat flera konton och börjat diskutera hur bra artikeln är med varandra/sig själv. Eller när folk lägger upp texterna på sin affiliatesida (*)

 

Angående Tony:

Alla tycker nu att Tony G är världens trevligaste kille. Ingen har frågat sig varför han bytte tröja inför finaldagen från att spelat i sin eger "Tony G Poker" till "Mansion pokers" tröja. Det har att göra med den där bortskänkningen av hälften av prispengarna... Mansion dubblade nämligen Tonys vinst om han spelade med Mansions sponsortröja, och han skulle då skänka hälften av den officiella vinsten...

 

(*) Egenreklam är inte tillåtet. Det är en flytande gräns, men alla borde känna av gränsen. Och nej, det finns ingen millimeterrättvisa :-)

Är det en papperstidning i botten är det (troligtvis) okej, och är det en internetsida så är det troligtvis inte okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar verkligen Tony G, han är underhållande. Visst kan han uppföra sig lite osportsligt ibland men samtidigt tycker jag att det är lite halvt genialt eftersom han lyckas komma in deras huvud och påverka deras spel.

 

Ett litet exempel (som säkert dom flesta har sett): http://www.youtube.com/watch?v=TvCn_KbLpLY

 

FEEEL MA PAUUUA ***SSSSSSSSSSSSSSSSS* SKÖNASTE KILLEN I POKERVÄRLDEN!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...