Franco_Baresi Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Av vad jag noterat som någorlunda gammal i gamet är att Brut får ett par skämtsamma pikar i veckan för sitt sätt att skriva. Fyndiga varma pikar som skojar om hans ytterst sammanhängande text. Hur reagerar då Brut på kritiken? Kritiken verkar gå honom helt förbi. Han upprörs inte av den, han gläds inte åt den, han tar inte åt sig av den utan väljer att inte ens kommentera den. Jag kan tänka mig några olika scenarion vad det gäller Bruts tankar kring detta: Brut tänker 1: "Vilka larvpottor som håller på och tjatar om sånt. Vill ni inte läsa, så läs inte då för fan. Cp-mongolider, ni är inte värda en kommentar ens. Brut tänker 2: "Styckeindelning... jag förstår inte, men vågar heller inte fråga vad de menar... tänk om de skulle skratta åt mig." Brut tänker 3: "Hahaha... detta är ju mitt hemliga signum, det som gör mig till mig! Imagemässigt vore det ju horribelt att skriva normalt. Att de inte förstår!" Ni som vet något om detta mysterium eller kan delge fler scenarion.. skriv en rad och berätta. Upplys mig. Citera
Albert Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Alla andra på forumet är som dig, helt ovetande och oförstående. Citera
Recommended Posts