Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Du räknar med att kola innan 69?

Rent statistiskt så lär jag nog göra det. Och om jag nu fortfarande lever vid 70+ så vette fan hur mitt minne kommer vara...

65+ blir nog bonus för mig.

Postad
Rent statistiskt så lär jag nog göra det. Och om jag nu fortfarande lever vid 70+ så vette fan hur mitt minne kommer vara...

65+ blir nog bonus för mig.

lol... du är ju en sån där typ som käkar gröt till frukost och propsar på kondom vid samlag... du kommer bli minst 100.

Postad
du ska ha sprunigt naken över ölandsbron

Den är ju för-i-h*lvete 6 km lång och har till råga på allt en rejäl puckel. En människa som förespråkar det där måste antingen vara knäpp eller kalmarit (lika illa vilket som) ;-)
Postad

Man bör ha uppsökt en gynekolog angående ett besvärande sår på sitt kön och få tillsvars att allt är i ordning och att upphovet till såret är förslitning genom masturbation. Förutom det så tycker jag att man ska resa och läsa.

Postad
Man bör ha uppsökt en gynekolog angående ett besvärande sår på sitt kön och få tillsvars att allt är i ordning och att upphovet till såret är förslitning genom masturbation. Förutom det så tycker jag att man ska resa och läsa.

Det är väl inte förrän efter 40 det händer, då kärringar endast är tjatiga och man måste klara sig själv?

Postad
Jag orkar inte bläddra tillbaka för att läsa vad ni talar om. Handlar det fortfarande om analsex?

Nope, typ mer åt man måste uppsöka en Gynekolog för att man har sår på ballen efter att man har runkat sönder stackarn ...

EDIT: Och att det händer tidigare än 40 ...

Postad
Nope, typ mer åt man måste uppsöka en Gynekolog för att man har sår på ballen efter att man har runkat sönder stackarn ...

EDIT: Och att det händer tidigare än 40 ...

Är det något du vill berätta för oss, Kfluffie?

Postad
Är det något du vill berätta för oss, Kfluffie?

Skulle google för att hitta vad männens motsvarighet till gynekolog heter och so googla jag på "manlig gynekolog" (lite fel dock :) ) och kom till FlaskBack:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=302292

"Ja du Helena, du har löss, krabbor och svamp i hela fittan. Jag var tvungen att ta fram min Svenska Naturen-bok för att hålla rätt på alla varelser som kravlar runt där.. Förresten, du är inte lite dejtsugen?"

Oj, vad jag skrattar! =)

• 2 weeks later...
Postad

Min ex-flickvän gjorde ett test som visade att om jag fortsätter att leva som jag gör nu så bli jag ca 35 år (är 18 nu). Ganska bra anledning att ta lån för att lira WSOP och köpa halva playboy mansion...