Jimbolito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 Orka dela badrum med någon som skiter stockar som stoppar upp hela systemet... Därför jag var så snäll och hade masterbed hela vistelsen, måste ju tänka på dom andra lite med. Måste vart lite jobbigt för dig att dela badrum, plötsligt öppnar man dörren så står det en ladyboy med en twoinchjohnson och borstar tänderna... Måste varit lite pinsamt att förklara..eller? Citera
heltok Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2007 que? efter någon månad i bangkok vet du vad det betyder... Citera
Jimbolito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 efter någon månad i bangkok vet du vad det betyder... jaha, va betyder ab? 6 mån. i bkk och vet ej Citera
heltok Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2007 jaha, va betyder ab? 6 mån. i bkk och vet ej var ju föga oväntat att den största slusken inte skulle veta vad duscha heter på thai. Citera
Jimbolito Postad 29 Juli , 2007 Rapport Postad 29 Juli , 2007 var ju föga oväntat att den största slusken inte skulle veta vad duscha heter på thai. lolz, slusk? Nu får du förklara dig. Jag var väl den mest ickesluskiga av alla, eller lätt topp 3 iallafall... Citera
PinkFloyd Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Därför jag var så snäll och hade masterbed hela vistelsen, måste ju tänka på dom andra lite med. Måste vart lite jobbigt för dig att dela badrum, plötsligt öppnar man dörren så står det en ladyboy med en twoinchjohnson och borstar tänderna... Måste varit lite pinsamt att förklara..eller? ja för han tisslade ju så mycket med sina ålfantasier o dyl? Citera
PinkFloyd Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 lolz, slusk? Nu får du förklara dig. Jag var väl den mest ickesluskiga av alla, eller lätt topp 3 iallafall... axel och jag kniper ju första- och andraplatsen lätt. Citera
Incognito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 nog för att det säkerligen har nämnts ett antal ggr i tråden innan men kan ngn sammanställa dom bästa/billigaste flygbolagen som tar en till Thailand ifrån kastrup så skulle jag bli mkt glad =). Citera
Donner Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 axel och jag kniper ju första- och andraplatsen lätt. Oj va fräsch du var efter att ha slaggat i morgonrock 3 dygn i sträck i vår soffa badandes i chips, cashewnötter, cheeseburgare etc. Citera
heltok Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 nog för att det säkerligen har nämnts ett antal ggr i tråden innan men kan ngn sammanställa dom bästa/billigaste flygbolagen som tar en till Thailand ifrån kastrup så skulle jag bli mkt glad =). finnair, austrian airlines. gå till närmsta stabutik och boka där, alternativt ring dem. Citera
Incognito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 finnair, austrian airlines. gå till närmsta stabutik och boka där, alternativt ring dem. var inne på Finnairs hemsida o det ser ju rätt smidigt ut att boka flighter. Men jag hittar ingen info angående ombokningar o det är ju rätt viktigt att kunna göra då man inte vet hur länge man kommer stanna. Citera
Jimbolito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 var inne på Finnairs hemsida o det ser ju rätt smidigt ut att boka flighter.Men jag hittar ingen info angående ombokningar o det är ju rätt viktigt att kunna göra då man inte vet hur länge man kommer stanna. Finnair suger på ombokningar. Får ju ha en flex på 1-2 månader typ. Citera
Kollikock Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Bäst utan tvekan: Thai Airways och SAS eftersom dom flyger direkt. Det går liksom inte att argumentera mot att det är bäst. Billigast: Tyrkieteksperten.dk kör charter för danskjävlar till Thailand och tar du en restresa och bara flygstolen så skulle jag tro att det blir billigast. Ring STA Travel eller Kilroy eller nån annan resebyrå. Det är lättat och bekvämast och tid är ju pengar... Citera
Donner Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 -------->Incognito Ring o prata med Finnair direkt eller besök deras kontor. Deras internetbokning är så kass så det finns inte. Priserna stämmer inte, antalet platser stämmer inte, priskategorierna är luddiga vad som ingår etc. De skyllde iofs på omstrukturering när jag skulle boka, så sajten kanske är bättre nu. ------->Jumbo Ombokningstillgängligheten(skumt ord) på Finnair styrs till stor del av prisklassen på biljetten. Åker man superbudgetklass som du så blir det lätt +-några månader när man ska boka om. Citera
Incognito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Austrain Airlines har i alla fall hyfsade priser på enkelresor, under 4kDKr. Måste man boka hemresa direkt(hade varit trevligt att ha det helt öppet)? Inte lika billigt som Finnair tur o retur men man kan ju bestämma senare när man vill åka hem o det är ju ett stort plus , särskilt om det nu är så pass bökigt att boka om. Citera
heltok Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 hemsidorna ljuger. hittar du någon biljett som verkar bra så med 99% sannolikhet är den slut. ring dem istället, tar någon ynka minut. boka om är jättelätt. sätt hemresa 1år efter ditresa och ring bara sta några veckor innan du ska hem så fixar de allt. Citera
Incognito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Bäst utan tvekan: Thai Airways och SAS eftersom dom flyger direkt. Det går liksom inte att argumentera mot att det är bäst. Billigast: Tyrkieteksperten.dk kör charter för danskjävlar till Thailand och tar du en restresa och bara flygstolen så skulle jag tro att det blir billigast. Ring STA Travel eller Kilroy eller nån annan resebyrå. Det är lättat och bekvämast och tid är ju pengar... flyger ThaiAirways o SAS direkt ifrån Kastrup/köpenhamn? Det hade varit värt lite extra om man säger så. Är dom också smidiga på ombokningar? Ngn flygstol ifrån en charterbiljett är väl uteslutet om man ska vara borta länge o inte vet när man vill hem. Citera
Kollikock Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 flyger ThaiAirways o SAS direkt ifrån Kastrup/köpenhamn?Det hade varit värt lite extra om man säger så. Är dom också smidiga på ombokningar? Ngn flygstol ifrån en charterbiljett är väl uteslutet om man ska vara borta länge o inte vet när man vill hem. Det var Bangkok du ville till väl? Isf flyger dom direkt och jag anser att det är värt att betala 9k istället för 6,5k. Dom är smidiga att boka om också. Ibland får man lägga till lite för att hamna i en högre biljettklass, men why not? Charterflygen är nog inte ombokningsbara, men dom är billiga. Man får vad man betalar för. Citera
Jimbolito Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 ..jag anser att det är värt att betala 9k istället för 6,5k. Klonkat stort det senaste? Citera
luftis Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Tjo Jag befinner mig i bangkok sedan 6månader tillbaka, åkte ner hit för att grinda och ha "semester" Ångrar mig inte en sekund och rekomenderar det verkligen! Dock har ett problem uppkommit idag, tidigare har polare laddat ner klienten o mailat till mig vid uppdateringar då partypoker är blockad i thailand. Spelat fram tills idag vilket funkat finfint, Men nu säger klienten när jag försöker sätta mig när vid borden "Sorry, you are either logged in from or registered in a jurisdiction for which we dont allow access to our product" Så nu vet jag inte hur jag ska komma runt detta, nåt tips? Verkar som siten känner av thailändskt ip nu. Aja, lycka till o ha d gott! Citera
christoffer87 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 luftis: https://www.relakks.com/ bra värde Citera
luftis Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Ska genast testa det.. slöspelar lite på unibet nu undertiden Citera
NinjaSwede Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Tjo Jag befinner mig i bangkok sedan 6månader tillbaka, åkte ner hit för att grinda och ha "semester" Ångrar mig inte en sekund och rekomenderar det verkligen! Dock har ett problem uppkommit idag, tidigare har polare laddat ner klienten o mailat till mig vid uppdateringar då partypoker är blockad i thailand. Spelat fram tills idag vilket funkat finfint, Men nu säger klienten när jag försöker sätta mig när vid borden "Sorry, you are either logged in from or registered in a jurisdiction for which we dont allow access to our product" Så nu vet jag inte hur jag ska komma runt detta, nåt tips? Verkar som siten känner av thailändskt ip nu. Aja, lycka till o ha d gott! Gulp! Stämmer dettta? Och gäller det flera sidor? Någon med vetskap ombedes svara snarast tack. hilsen Ninja Citera
luftis Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Tjena Unibet, full tilt, bet365 och svsp funkar finfint här fortf iaf.. de flesta funkar sålänge du får klienten nån annanstans, det är iaf min erfarenhet. Partypoker har funkat tills för 1timme sen så att säga.. Men thailand är thailand, youtube och nästan varenda gamblingsida och porrsida e blockad här Gulp! Stämmer dettta? Och gäller det flera sidor? Någon med vetskap ombedes svara snarast tack. hilsen Ninja Citera
heltok Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2007 jag bodde i chiang mai för ~2år sedan när de började blocka pokersidor. party var blockad i ungefär ett halvår, sedan online i 1år. går upp och ner ICT har inte överdrivet bra koll vad de sysslar med. ska man vara borta länge så överväg att skaffa en seriös proxy. gärna en egen dedikerad dator i sverige. läs FAQ om poker i thailand. så sjukt många som inte följer den och får sina neteller låsta och det är jävligt jobbigt att fixa sånt på plats... Citera
Recommended Posts