Syer Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Hej alla! Har lite problem med att casha ut från neteller till mitt bankkonto. Tänkte att jag hör här om ngn har haft liknande problem. Så här står det: "NETELLER has made a test deposit, under one dollar, to your bank account. Please allow four business days for this deposit to appear on your bank statement. Verifying the amount of this deposit will confirm you have access to the account" Problemet är att jag inte fått in någon summa från neteller överhuvud taget och det har nu gått lite drygt 3 veckor.. Har mailat netellers support och gett dem mitt bank konto och mina neteller uppgifter, men inte fått ngt svar. Någon som varit med om ngt liknande? tacksam för svar Citera
Jimmy_the_Rose Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Testa med deras livechatt eller ring till dom, går bra mycket fortare än att sitta och vänta på ett mail Citera
teddybeahr Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Rekommenderar också livechatten. Citera
Klyka Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Telefonservicen är mkt bra och gratis om du ringer 0080-numret. Men du måste komma ihåg svaret på din security question (tex din mamas birth name, etc). Citera
Syer Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Telefonservicen är mkt bra och gratis om du ringer 0080-numret. Men du måste komma ihåg svaret på din security question (tex din mamas birth name, etc). okay ska testa detta tack för svaren! Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.