blomm123 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 jag undrar om nån kan ge lite exempel på fiskiga siter som man nöter nl25 å nl50, har tidigare grindat partypoker men helt gått in i vägen där så vill byta site! Citera
toompa84 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Prova Everest Poker. Där blir man alltid utdragen av nån fisk som sätter sitt fiskiga drag... Citera
KungKroon Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Agree! Everest är den fiskigaste sidan Delvis pga sina sitogo-freerolls Citera
STO Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Agree!Everest är den fiskigaste sidan Delvis pga sina sitogo-freerolls Om man har gått in i väggen på NL25& NL50 på Party, , undrar jag om man inte ska läsa en bok istället för att byta sida. Utan att vara otrevlig så är väl Partys spelare inte särskilt bra. Citera
Macroman Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Partypoker är den klart fiskigaste siten. Citera
JockePett Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Kolla vad bl.a. Ängelen17 har för åsikter om vår närmaste lilla fiskdamm Svenska Spel. ... Jocke Ps. Party var 100 ggr lättare att spela på när det var överbefolkat av jänkare. Spelet har tappat jätte mycket aggressitivitet sedan lagförslaget antogs fullt ut. Citera
STO Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Kolla vad bl.a. Ängelen17 har för åsikter om vår närmaste lilla fiskdamm Svenska Spel. ... Jocke Ps. Party var 100 ggr lättare att spela på när det var överbefolkat av jänkare. Spelet har tappat jätte mycket aggressitivitet sedan lagförslaget antogs fullt ut. Förstår inte hur det kan vara dåligt att de spelar mindre aggresivt.... En passiv spelare är väl rena drömmen att möta! Citera
JockePett Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Förstår inte hur det kan vara dåligt att de spelar mindre aggresivt....En passiv spelare är väl rena drömmen att möta! Njae, inte alltid. På ett bord med många överaggro-spelare är du nästan garanterad att få betalt för dina premium händer medan du får väldigt enkla beslut (fold) med dina marginella. Jag tycker det är svårare att möta många passiva spelare som tillsammans straffar ner en aggressiv spelstil. Det är ju (nästan) alltid någon som har en riktigt bra hand och att alltid vara den som gallrar ut halvbra händer och drag med höjningar för att sedan stå vid showdown med nästa bästa handen. Alternativt har du den bästa handen men om ingan annan har en riktigt bra träff har du ju svårt att få betalt för den. Då kryper jag hellre på ett aggro-bord till jag hittar riktigt stål och tar sedan betalt med råge. a, jag blandar lite mellan aggressiv/passiv och tight/lös i resonemanget men jag hoppas du förstår iaf. ... Jocke Citera
Macroman Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Njae, inte alltid. På ett bord med många överaggro-spelare är du nästan garanterad att få betalt för dina premium händer medan du får väldigt enkla beslut (fold) med dina marginella. Jag tycker det är svårare att möta många passiva spelare som tillsammans straffar ner en aggressiv spelstil. Det är ju (nästan) alltid någon som har en riktigt bra hand och att alltid vara den som gallrar ut halvbra händer och drag med höjningar för att sedan stå vid showdown med nästa bästa handen. Alternativt har du den bästa handen men om ingan annan har en riktigt bra träff har du ju svårt att få betalt för den. Då kryper jag hellre på ett aggro-bord till jag hittar riktigt stål och tar sedan betalt med råge. a, jag blandar lite mellan aggressiv/passiv och tight/lös i resonemanget men jag hoppas du förstår iaf. ... Jocke Nej, det är nog ingen som förstår... Citera
gerulatis Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Prova Ongame, extremt fiskigt, mycket fiskare än Party. Citera
strater Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 jockepetts resonemang va lite udda självmotsägande ibland tom! Citera
Recommended Posts