fucktard Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Man brukar säga att vishet kommer med åren. Upp till bevis nu. Citera
Jennez Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Upp till bevis nu. Boy oh boy! Det här har jag väntat på länge. Citera
KungKroon Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Fattar ingenting.. Lite information i tråden, tack. Grattis Albert ^^ Citera
Jennez Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Fattar ingenting.. Lite information i tråden, tack.Grattis Albert ^^ Jag skiter i vilket, det verkar som att Albert ska mogna lite. För min del innebär det förhoppningsvis att jag slipper sitta och förkasta konstiga ideer på msn kvällarna i ända. Albert är väl lite efter kan man kanske säga (förlåt ängeln). Förslag på framtidsplaner från Albert som jag har förkastat: - Bli bagageapa på Gardemoen - Resa till Nice och bli playboy - Bli min personliga piccolo på resor - Resa jorden runt med homosexuella, äldre män - Resa till sydtyskland för att ”se vad som händer” - Låta schäfern Hasse Aro bli kamphund etc etc Allt detta har jag ägnat timmar åt att pedagogiskt förklara är dåliga ideer eftersom det bara stjäl tid från hans verkliga livsuppgift, nämligen att skaffa fram den jävla såsen som jag skulle fått för snart ett år sedan! Citera
Albert Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 *Raderar en fetingdiss här. Är ju trots allt min födelsedag och vill ju inte vara arg mot dansken* ...dock så skall du få en tumme upp för att du fick hundens namn, som är Arrow, till Hasse Aro, men jag anar att du känner dig lite underlägsen att jag, den arbetslöse, har en polishund på 40-60 pannor som på nån sekund skulle kunna käka upp din övergödda Rottweiler på 90-150 pannor. Vad är det nu man brukar säga? "Sådan husse, sådan..." På min kompislista kan dock följande räkna sig till: kfluffie (Fick tom gratulationer via PM) fuckretard Myssion 3 vänner av 30K medlemmar är inte illa inte. Citera
sandis84 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 På min kompislista kan dock följande räkna sig till: kfluffie (Fick tom gratulationer via PM) fuckretard Myssion 3 vänner av 30K medlemmar är inte illa inte. bra att du bara kan stava till två av dem. Grattis, tihi! Citera
hansolo Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Grattis Albert, forum:are's födelsedagar är alltid roligt =) Citera
Jennez Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 *Raderar en fetingdiss här. Är ju trots allt min födelsedag och vill ju inte vara arg mot dansken* ...dock så skall du få en tumme upp för att du fick hundens namn, som är Arrow, till Hasse Aro, men jag anar att du känner dig lite underlägsen att jag, den arbetslöse, har en polishund på 40-60 pannor som på nån sekund skulle kunna käka upp din övergödda Rottweiler på 90-150 pannor. Vad är det nu man brukar säga? "Sådan husse, sådan..." På min kompislista kan dock följande räkna sig till: kfluffie (Fick tom gratulationer via PM) fuckretard Myssion 3 vänner av 30K medlemmar är inte illa inte. Just det ja... grattis. Citera
Albert Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Just det ja... grattis. Välkommen in på listan Jennez! Vet att du sprudlar av glädje inombords. Citera
fucktard Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Förslag på framtidsplaner från Albert som jag har förkastat: - Bli bagageapa på Gardemoen - Resa till Nice och bli playboy - Bli min personliga piccolo på resor - Resa jorden runt med homosexuella, äldre män - Resa till sydtyskland för att ”se vad som händer” - Låta schäfern Hasse Aro bli kamphund etc etc Men vad fan. Sånt kan ni ju inte chatta om i hemlighet över msn. Speak up i off topicforumet. Citera
kfluffie Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 På min kompislista kan dock följande räkna sig till: kfluffie (Fick tom gratulationer via PM) fuckretard Myssion 3 vänner av 30K medlemmar är inte illa inte. 02:16 skickades mitt PM iväg, alltså är jag din bästa kompis? Grattis Albert-Ponken en gång till! (räkna det då som 4 av 30k!) Citera
devalanteriel Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Yom huledet same'ach / A freilekhn Gebortstog! Citera
The Grand Bark Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Grattis dårå, men fan vad du byter bilder ofta, jag blir helt förvirrad. Det gör dig svårläst ju. Citera
Albert Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Yom huledet same'ach / A freilekhn Gebortstog! Toda raba! / Ish dank aysh ztyer! Citera
Albert Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Grattis dårå, men fan vad du byter bilder ofta, jag blir helt förvirrad. Det gör dig svårläst ju. Tack, tack! Omväxling förnöjer Citera
Recommended Posts