sentenced Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Funderar på att börja med sitngo igen och undrar om någon vet vilken sajt av party eller stars som är lättast att plussa på. Ska mest spela 5 och 10$ sitngo och har märkt några små skillnader. Tex stars 9 manna bord med startchips på 1500 och 10-20 blinds vs party med 10 manna med 2000 startchips och 20-40 blinds. Har detta någon betydelse? Har spelat sitngo på party för länge sedan men undrar nu om det är bättre att satsa på stars? ( party 5+1$ och stars 5+0.5$ kanske också har betydelse) Citera
Gäst Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Om du ska spela $5 så välj Stars. Rejken är idiothög på party. Annars skulle jag välja Party. Sämre spelare. Citera
sentenced Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 ok ju sämre desto bättre ofc, funderar på att börja med 5$ sitngo för nöjes skull bara (sätter bara in typ 200$) så då kanske jag måste börja på stars med andra ord. Citera
Eklindh Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Jag tycker att stars har bättre sng än vad party har. Så jag skulle nog lägga in mina pengar på stars. Citera
sentenced Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 bättre på vilket sätt? Citera
sentenced Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Lär bli party nu efter att ha tittat på lite sitngo på båda sajterna på stars åker ingen ut första 5 minuterna och på party åker 3 st any A verkar duga för folk att syna all in första handen så.......^^ Citera
mukkitre Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Lär bli party nu efter att ha tittat på lite sitngo på båda sajterna på stars åker ingen ut första 5 minuterna och på party åker 3 st any A verkar duga för folk att syna all in första handen så.......^^ Berätta gärna sen hur du tycker att motståndet är Citera
MacDaddy Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Mga nya fräscha fiskar i form av öst o mellaneuropeer på party. Men tysk jävlarna verkar va tighta jävlar. När jag gjorde partybonusen för några dar sen så hade 70% av alla tyskar på borden minimum inköpet. Citera
Recommended Posts