pedro Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Hej Letar efter en vettig sajt där det erbjuds turbo sng för både FR och SH i nivåer mellan 50-200. Gärna att det ska finnas MTT i turboversioner också, någon som har något bra tips? om det finns vettig bonus som är lätt att reda ut genom MTT och SNG så är det såklart bra! Citera
pettaN_- Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 PokerStars har det största utbudet av SnG's och mycket bra trafik, finns en signupbonus som då jag tyckte var lätt cleara med SnG's? Annars finns ju FullTilt men där var bonusen svårare att cleara med SnG's (eller överhuvudtaget). Citera
kj_ Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Både Pokerstars och Full Tilt har bra med action när det gäller Turbo SNG Full Tilt har även en 600 dollarsbonus, men sen vet jag inte om den är lätt att cleara om man lirar SNG...får någon annan svara på. Citera
Nojjby Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Full Tilt har även en 600 dollarsbonus, men sen vet jag inte om den är lätt att cleara om man lirar SNG...får någon annan svara på. Du får 42 cent för varje rakedollar. Citera
Recommended Posts