Capstan Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Det jobbigaste är väl ändå att man måste vakna ibland..... skulle gärna gå i ide på vintern, men då ballar mat och sov klockan ur Citera
butcha Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Vaknade kl 14.30 i onsdags, har varit vaken tills nu, ska lägga mig ungefär kl 6 fredag morgon. Fråga mig inte varför. Erkänn, du vill bara äga sönder den här tråden? Citera
MacDaddy Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Oj jag har kämpat med dygnsrytmer i 8 år nu give and take men ni som har problem, lever ni alla på pokern? Citera
Partyjack Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 ibland kan man ju sova 12-13h på en natt när man har tråkigt Hur mycket sover man en natt när man har lite roligare då? Citera
FlexWheeler Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Erkänn, du vill bara äga sönder den här tråden? haha japp! Ne funderar faktiskt på en 2h powernapp nu. Men vettefan om jag pallar, ska med 20h buss kl 5.30 .. kanske orkar jag vara vaken tills dess. Citera
Dante Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Jag jobbar 8 till 17 på vardagar så jag kan inte fucka upp dygnsrytmen allt för mycket, även om jag gör så gott jag kan Jag brukar snitta 4 timmar per natt söndag till tisdag.. Onsdagar är min sovdag, då brukar jag sova 12 timmar. Torsdag till fredag brukar jag sova samma tider som normala männinskor, dvs 6-8 timmar. Helgerna så varierar sömnen beroende på aktiviteter, men är inte ofta jag kan somna innan 3:00 på söndagsnatten. När jag var yngre brukade jag inte sova mellan söndag och måndag men det pallar jag inte längre.. Citera
badtorsker Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Har just hoppat av skolan och eftersom jag knappt känner en kotte i stan så har jag inte en enda tid att passa, så sover helt enkelt när jag är trött, inte ens i närheten av någon rytm alls. Det ni Citera
Recommended Posts