uffe_getsome Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Captain morgan spiced gold + tranbärsjuice, blandas 50/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Absolut Päron, Seven-up och is. Lägg i en limeklyfta om du vill krångla till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Mörk rom, cola, lime och massor av is.Grymt gott. Jack... And Coke! Mina två favoriter, bra skit! Lime behövs dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Min morfar, Snoop och jag själv gillar Gin& Juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Absolut Päron, Seven-up och is. Lägg i en limeklyfta om du vill krångla till det. Håller med. Förresten något tips till blandning med absolut apeach? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IlBuono Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Givetvis ska mitt första inlägg vara i detta ämne och inte poker... Gin Martini Rosso Blodgrapejuice i lika delar rör i whiskeyglas, is optional Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Homo-rainbow/bögstryk (uppfanns av en kompis på 90-talet): Vodka pressad lime Cranberry ( nästan till toppen) Russian ( toppa med) För bögstryk varianten: samma drink, men måste svepas och upprepa Peter Wahlbecks " det är skönt att få stryk, bögstryk" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 2 delar Amarula 1 del Kahlua Fyll upp med mjölk i highball-glas, tillsätt lite is. Smarrig värre. En annan favorit är Bacardi razz med krossad is, kan inte bli mycket enklare och riktigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Night Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Har vi saGT kalimucho??? Norra Spaniens nationaldryck. Rött vin + cola. Låter inte speciellt gott men e överaskande nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Cava+ Brämhults hallondryck:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts