maranen Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 svenska spel nl 1/2. bb hero(250sek) sb (250sek) alla foldar till mig. jag, hero, sitter med Ah Ad. höjer upp standardraise till 8sek. sb synar. flop As Ks 2d sb checkar. jag bettar 14. sb höjer till 35. vad göra? ---- jag valde att bara syna. turn: 4s sb bettar ut 70. jag synade bara. river 8h sb går all in för 137 till. syna eller folda? ----- jag tänkte att folk inte check-rasieade flushdraget på den nivån och synar. sb visar upp Js 10s. ----- borde jag kastat på river? är jag committed? Citera
Jerico Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tycker du kan återhöja floppen (få en push emot dig, instasyna och bli utdragen). Citera
teddybeahr Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Höj på flop, höj på turn. Som spelat skulle jag nog ha synat på river, men jag är fisk. Citera
gizzze Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Du skulle ha kontrahöjt ordentligt på floppen. Citera
bushel Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Hade nog spelat den som dig, faktiskt. I efterhand och just på svenskaspel är ju en reraise på floppen inte alls dumt spel eftersom folk synar med vad som helst, men på andra sites hade jag nog kanske fetat in på turn istället (om den vore blank, men även ibland annars också) Citera
AAisking Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Reraisa på floppen, han sitter ju knappast med en bättre hand än vad du har..., Sannolikheten för att han synar eller rereraisar är stor, så du kan få in mer pengar i potten. Citera
airzor Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 det är svenska spel, du är slagen Citera
dlinder Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Dragig flopp så visst kan du reraisa, men inget fel på det där heller som jag ser det. Syna river. Citera
strater Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 re-raise flop, sen kan du ju aldrig folda egentligen, underreppat din hand enormt och han värdebettar sämre... Citera
Recommended Posts