hoeder Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Sedan poker.se börjat använda flash-banners för att saluföra expekt, går min CPU-användning upp i 99% så fort jag ser åsynen av nämnda reklam. Problemen uppstår i Firefox 2.0.0.2 och enbart (!) här, inga problem med flash-animationer från övriga siter. Vore trevligt om någon mer kunde berätta om de har liknande problem. Lösning? G-I-F. mvh Citera
frekje Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 eller demonstrera missnöje genom att använda adblock som extension. prova att uppdatera din verison av flash också. läste nånstans att kombon google toolbar, firefox och flash fer upphov till ett sådant problem. Citera
hoeder Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Det var ingen dum idé, prövas omedelbart. Tackar. Citera
Jeg123 Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Prova denna: https://addons.mozilla.org/firefox/10/ Sen trycker du bara ctrl + shift + f så blockar den alla flashfilmer. Vilken processor använder du? Jag har en intel P4 3.8ghz och har exakt samma problem som dig... Citera
hoeder Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jag sitter på en gammal hederlig P4 1,6ghz. Tack för tipset med blockeringen. Citera
Recommended Posts