tetris Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 http://everybodypanic.org/linegame.htm Alla banor förutom bana E är enkla.. Tog mig 15min tot och klara ABCDFGH medan bana E tog typ 45min. OBS! Ruskigt beroendeframkallaned, man kan inte sluta innan man klarat allt! Edit: har bara testat med keyboard. Citera
Hajzy Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Roligt spel, och väldigt beroendeframkallande Och som du sa, alla banor är enkla, förutom e som var lite klurigare. kring 20-30min tog den. Prövade också bara med tangentbord. EDIT: Tog och testade med mus, och kan säga att det går mycket fortare. Inte undra på varför rekorden var svåra att slå när jag försökte med tangentbordet Citera
Goose_strike Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Musen ar sjukt mycket lattare plus att det gar ruskigt mycket fortare. lite mer av en sport med keyborden Citera
Nidson Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Förstod mig inte riktigt på e, jag dog flera gånger när jag stod mitt i snurren med hjärtat utanför utan att förstå varför. Lyckades överleva en gång i alla fall, och det räckte. Citera
Recommended Posts