blackmambo Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Hejsan! Är det nån mer än jag som inte fått tillbaka sina cashbackgold pengar från Pokerbuddies? Jag vet att dem skulle sluta med cashbackgold nu i mars men jag fick ingenting för februari månad och dem svarar inte på mail heller(Har skrivit 2 st). Citera
vetgirig Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 rg sover. Han är pokersproffs och spelar poker hela nätterna. Så det tar säkert ett litet tag innan du får svar. Citera
RG Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Hej blackmambo, vi har tagit bort Gold och vår supportavdelning har gjort saker i fel ordning. Vi är medvetna om detta och jobbar just nu på att få ut cashbacken för februari. Vet inte hur lång tid det tar men givetvis kommer de spelare som ska få cashbacken, få den inom en snar framtid. Anledningen till att vi tagit Gold är att vi ska kunna erbjuda andra mer spännande kampanjer. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Johan Citera
blackmambo Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Hej blackmambo, vi har tagit bort Gold och vår supportavdelning har gjort saker i fel ordning. Vi är medvetna om detta och jobbar just nu på att få ut cashbacken för februari. Vet inte hur lång tid det tar men givetvis kommer de spelare som ska få cashbacken, få den inom en snar framtid. Anledningen till att vi tagit Gold är att vi ska kunna erbjuda andra mer spännande kampanjer. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Johan Ok då litar jag på det. Tack för svaret. Mvh/Tony Citera
Recommended Posts