Ignatius Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Kändes inte bra efter fold. Knappen har varit ganska aggro i säg 20 händer. Ultimate Bet No-Limit Hold'em, $.50 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com BB ($19) UTG ($25.95) MP ($53.55) Button ($23.40) Hero ($49) Preflop: Hero is SB with 6, 8. 1 fold, MP calls $0.50, Button calls $0.50, Hero completes, BB checks. Flop: ($2) 4, 8, 4(4 players) Hero bets $1.1, BB folds, MP folds, Button calls $1.10. Turn: ($4.20) 3(2 players) Hero checks, Button checks. River: ($4.20) A(2 players) Hero checks, Button bets $4, Hero folds. Final Pot: $8.20 Citera
sorkenkk Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Jag tycker att det ser bra ut. Det är onödigt att lägga in mer pengar i den potten. Betta turn är ju ett alternativ, men jag skulle inte vilja göra det ur poss. Att veta att om att fi har varit lös i slutet är inte tillräckligt mycket info för att man ska kunna ställa på mer. Jag tror vi måste veta om han är en fisk som kan syna två överkort eller med en hålpipa där lätt. I så fall är ju turnkortet perfekt för att betta ut igen. Ska du betta turn så måste du beta hårt. Minst $3. Men som sagt. Ditt spel är inte alls fel. Citera
bandini Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Som sagt. Det går ju inte att syna på river där. I så fall beta turn. Har han varit aggro i form av en massa betande och nu plötsligt synar? I såna lägen blir man ju misstänksam direkt på flopppen. Med tanke på att det är SH röstar jag nog ändå för sorkens 3 dollarsbets på turn. Då slipper man grubbla. Är han med till river då så vill man inte lägga mer pengar i potten. Citera
Jerico Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Gillar att ge upp efter att en normalt aggro spelare synat på denna snustorra flop. Citera
Recommended Posts