Gå till innehåll

Punkrock stejkar till MTT-slask!


Doubleofaces

Recommended Posts

hallojs!

 

efter lite snack hit och dit med punkrock_kid här på PF.nu har vi kommit överrens om följande stakedeal som går ut på att jag kommer att spela tours på fulltilt och stars. förmodligen kommer jag väl på något litet schema att följa (nåja, någorlunda iaf) men till en början har jag fått $500 att spela för och här kommer jag redovisa lite för hur det går.

 

i januari har jag tourvinster på ca 4.5k tot. dock har jag fått ta ut mycket pengar till fördel för körkort, nöjen och andra mindre nödvändiga materiella behov. detta är alltså hoppet om en new fresh beginning! :D

 

i övrigt bannlyser jag mig själv från andra sng's än $24-ticket-satelliter (ev. $75 ticket-satelliter för $24-tickets) och cashgames.

 

börjar spela redan ikväll men återkommer då med vad som ska spelas. hoppas ni välkomnar en liten mtt-dagbok bara, punkie måste ju ha något att följa...? :-P

 

// alex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hunnit lira 2 tours. 18:00, $10kgtd ($22) på stars samt $7.5k gtdn på fulltilt. stars åkte jag i mitten av andra halvan som 450/1120 någonstans men gick bättre i fulltilts men den turneringen slutade med att i blindskriget blir det walk till sb som höjer 1 bb till mig på bb, jag slår om med 62, hittar tvåa på floppen, xtra-LAG fi ställer såklart och jag måste syna. han drar ut med KJ

 

lirade dock en supersat till $400k gtd till ftp under tiden och vann en plats i en $55 sat där alltså 25% får plats. hoppas man turar in en seat, börjar om en timma dock

 

stars: $128

ftp: $318

= $456

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite idag och det har gått BETYDLIGT bättre än igår! :D

 

$5k GTD 4a = $712.62

 

de var otroligt tighta utanför bubblan och FT-bubblan. kunde i princip bygga stack 5 rundor i rad förrän någon fattade vad jag höll på med. finalbordet gick som det gick, kunde spelat mkt bättre när man tänker efter såhär i efterhand. måste lära mig å fokusera mer på ft... aldrig vunnit någon liknande tour. :( gjorde en urkass sistasyn med midpair mot fel fi där jag inte lyckades dra ut (gav nästan 4-1 odds dock). var ingen deepstack så blev ganska grunda stackar, roligare med DS.

 

spelade en sunday million-doubleshootout på stars också = bust.

 

stars: $113 + ftp: $1106

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...