Birgerstam Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Vad heter det program som används av många spelare där man kan se motståndarens VPIP, PFR och ag.factor? Dessutom, hur mäter programmet en motståndares aggresion factor, vad menas allstå med den siffran? Citera
jojje2k Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Poker Tracker Och om du vill ha statsen på bordet där du spelar så behöver du antingen Gametime+ eller PokerAce Hud. Agg.factor = (raise%+bet%)/call% Under 1 är passivt över 2 är ganska aggresivt Citera
Mr.Gul Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Är detta program legalt? Det finns ju många program där ute som är rena rama fusket? Citera
scouserandy Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Är detta program legalt? Det finns ju många program där ute som är rena rama fusket? Pokertracker är legalt ja. Vilka program är rena rama fusket? Citera
Mr.Gul Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Pokertracker är legalt ja. Vilka program är rena rama fusket? Tror jag iaf, det verkar var nåt övertags program. Citera
becknish Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 ja agent 67 kan du inte berätta vilka program som är rena rama fusket Citera
manshora Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Tror jag iaf, det verkar var nåt övertags program. ser ut som pokertracker tycker jag. hur som helst blir jag så jävla trött på alla som kommer med den ljusa kommentaren, efter man har förklarat att man använder PT och vad det gör: -men, är inte det fusk? då är det ju inte ens kul o spela, om man vinner så lätt och NEJ det finna inga programm där ute som är rena rama fusket Citera
mgps Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 bord eju vara förbjudet, lär dig spela poker sopa. Citera
becknish Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 borde ej vara förbjudet eller borde ju vara förbjudet Citera
Recommended Posts