Opteron Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Tänkte switcha till NL, vilken sajt är fiskigast? Rake och bananer väl ganska lika? Citera
freddola Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 bananer får du inga tbax på everest, samt reloadbonusarna existerar typ inte. Citera
Opteron Postad 2 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2007 bananer får du inga tbax på everest, samt reloadbonusarna existerar typ inte. Om man låtsas att jag kommer spela 100% utan bonusar eller rakeback på någon av sidorna, vilken är fiskigast? Citera
Memory Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Om man låtsas att jag kommer spela 100% utan bonusar eller rakeback på någon av sidorna, vilken är fiskigast? Vet inte vilken som är fiskigast men det är rätt okej på Everest. Kolla gärna i min (Everest) dagbok. Citera
ebisumaru Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag ska ge dig ett bra råd: Ipoker. Gå in och kolla snittpotterna nu. Du kommer inte att bli besviken. Aldrig sett så mycket åsnor som när jag spelade dom nivåerna där. Citera
Gyre Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag ska ge dig ett bra råd: Ipoker. Gå in och kolla snittpotterna nu. Du kommer inte att bli besviken. Aldrig sett så mycket åsnor som när jag spelade dom nivåerna där. Nej iPoker är nit-fest, jag tror Stars eller FTP är fiskigast... Citera
ebisumaru Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Nej iPoker är nit-fest, jag tror Stars eller FTP är fiskigast... var inte taskig, du spelar väl ändå inte NL100. Vad nickar du på ipoker förresten? Citera
Gyre Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 var inte taskig, du spelar väl ändå inte NL100. Vad nickar du på ipoker förresten? Menar inte att vara taskig, mer som ett skämt. Det är väl ändå rätt uppenbart? nick -> PM. Citera
ebisumaru Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Menar inte att vara taskig, mer som ett skämt. Det är väl ändå rätt uppenbart? nick -> PM. Jodå ganska uppenbart var det. Jag menade mer som ett dubbelskämt. Citera
Gyre Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Jodå ganska uppenbart var det. Jag menade mer som ett dubbelskämt. Ah, levlad Citera
KungKroon Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Tänkte switcha till NL, vilken sajt är fiskigast? Rake och bananer väl ganska lika? Min erfarenhet säger att Everest är den fiskigaste sidan som existerar. Har dock inte spelat på alla siter, men jag spelar på både party och everest och rekomenderar party om du vill ha bra poker och everest om du vill ha bra pengar Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 ipoker så fiskigt alltså. tänkte börja lira där nu när det blivit ett riktigt stort nätverk. Citera
Recommended Posts