Gå till innehåll

Pumans - Paus från skrivandet!


pumans

Recommended Posts

Såg dig sitta vid något 22 bord när jag avlustade dagen och ser nu att du gick bra! Skönt å höra!

 

Själv är ja nere på 5 nivån å harvar fortfarande. Tänkte köra där resten utav månaden med något skott undantag på 11 nivån.

 

Kul att det vänt för dig! :D

 

Ja det är riktigt skönt att det börjar vända, men ännu ska jag inte ta något för givet för bakslag kommer alltid. Frågan är nu bara om jag kan klara mitt mål på 600 dollar plus? Kanske, kanske inte. Men till en början ska jag vara nöjd med plus hade jag tänkt. Då går jag skapligt plus på cashbacken iaf. Synd att du är nere på den nivån, men kämpa vidare!:-) Mycket fisk där så det blir svårspelat?:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inga fler mål:-( , men spela dock det på livespel så jag förlora "bara" 25 dollar. Kunde ha blivit 50 dollar plus, men inget mål på 60 min asså. Skulle givetvis tagit Milan istället, men gjort e gjort.

 

Nu blir det lite sng!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar få kläm det här! Avsluta dagen med att lira 6 st och jag vann 3 st, kom tvåa i 2 st och den sista klämde jag mig in som trea efter att ha förlorat AA mot 99 i andra handen och hade 20 i marker kvar.:lol:

 

Idag: +$112

BR: $923

April: +$138

 

Ser rätt bra ut nu med andra ord. Kan jag komma ifatt målet och plussa 600 dollar? Att hinna spela 1000 st blir nog inga större problem om inte det blir för mycket med skolan i slutet av månaden, men upp till 1000 ska jag antagligen klara av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt jobbat grabben! :D

 

Hur många har du lirat nu ungefär?

 

Själv ligger jag kvar med en rulle kring 250 hela tiden. Har endast swings mellan 220-280 där. Går varken under eller över de gränserna just nu. Funderar på å klonka en multitour snart ;) haha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt jobbat grabben! :D

 

Hur många har du lirat nu ungefär?

 

Själv ligger jag kvar med en rulle kring 250 hela tiden. Har endast swings mellan 220-280 där. Går varken under eller över de gränserna just nu. Funderar på å klonka en multitour snart ;) haha!

 

Hehe har redan lirat 500 st sng´s i april:shock: Har 2 % ROI på shorthanded (ca 480 st) mestadels på 11 dollars. Sen har jag en ROI på 58% på fullring:-D där jag dock bara lirat 50 st. En del är klonk dessutom, men skapligt resultat iaf. Blivit ganska mycket lir senaste tiden, men man har ju velat jobba in sitt minus, plus att man känner sig motiverad. Kul är det också trots att tangentbordet ibland får sig några omgångar och får lida för fiskarnas utdragningar.:-P 4 timmar om dagen i snitt är kanske inte så värst mycket heller, jag vet inte.

 

Rekommenderar att du prövar Multi Table sng´s 11 dollars med 15 startande. Dock tar det runt en timme för att spela en och de startar inte jätteofta, men man har god tid på sig att lira poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt att det rullar på mannen! Håll i nu och jaga målen! :)

 

/SK

 

Jaga, men inte jäkta.:-) Riktigt skönt att man kan vända ett rätt stort back till hyfsat plus så fort. Blir antagligen lättare att handskas med swingsen när man vet att man kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linköping kvitterar i slutet av matchen och fixar krysset för mig. Sen att dem förlorar i sudden bryr jag mig inte om. 43 dollar i ren vinst på den. Två sessioner poker idag på ungefär en timme stycket. Plus $91 på dessa två timmar.

 

Idag: +$91

BR: $881

Uttag: -$176

April: +$229

 

Fick bli ett litet uttag idag också. Man vill ju kunna känna på vinsterna också. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaga, men inte jäkta.:-) Riktigt skönt att man kan vända ett rätt stort back till hyfsat plus så fort. Blir antagligen lättare att handskas med swingsen när man vet att man kan.

 

Nice! Det blev som jag förutspådde med andra ord:)

 

Själv e jag nere i ca 400 dollars back just nu.. Men det börjar vända nu..så det e bara 200 kvar..

 

Swings happen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$75 än så länge idag. Det är på ungefär två timmar. Idag spelar jag på Hammarby i fotbollen. Nordicbet ligger ganska högt jämfört med andra bolag och mot Trelleborg ska man ha bra chans att vinna kan man tycka. En del turbulens i truppen dock, men kan man bara spela bollen på marken och hålla uppe tempot så ska det kunna gå vägen. Blir tv-peng och jag tror matchen slutar 2-0, men ettan är spelad till 1,80 för 75 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute lite i det fina vädret:-). Hammarby satt ju finemang och rullen stiger och stiger för tillfället. Ändrar mig idag i hockeyfinalen då oddsen på linköping är lite väl låga. Spelar X2 på MODO så försvinner inte möjligheten för vinst i sudden för LHC. X2 gick ju även bra förra matchen så fortsätter med det. 75 dollar spelas även på denna till oddset 1,99. Nu börjar snart matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stack ut en sväng efter hockeyfinalen. Gick ju bra med det tipset också och rullen har fått en välkommande boost idag. Först vann hammarby och sen vann MODO plus att pokern går ruskigt bra för tillfället. Finslipat spelet lite och lirar riktigt bra just nu. Det får gärna hålla i sig.

 

Idag: +94 (Speltid: 2,5h)

BR: $1129 (Bettingen bidrog med $135 idag)

April/Kvar till målet: +$342/-$258

 

Målet att plussa totalt $1000 i april ser ut att gå om ingen ny tung svacka dyker upp. Cashbacken var ju på ca 400 dollar så jag ska alltså plussa 600 på spelet. $258 har jag kvar vilket blir 17,2 dollar om dagen. Rena baggisen ju!:-) Jag ger mig ut på sjön och fiskar ny fisk imorgon, men nu blir det bingen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt sportspel ute för dem som vill rygga mig i storform.

 

Blackburn - Chelsea 2:a till 1,58

FA-cup semifinal på neutral plan. Finns egentligen inte mycket att säga mer än att Chelsea är klasser bättre och man satsar fullt ut på denna cup.

 

Barca - Mallorca 1:a till 1,25

Barcelona förlora senast och de jagande lagen ligger nu precis efter barca i ligan. Denna match får man bara inte förlora och jag tror man har lätt för Mallorca. Ronaldinho är borta idag, men jag ser inte det som är jätteavbräck då han inte varit bra på slutet och jag tycker han mest har sprungit runt och gnällt på domaren under matcherna. Eto är dock tillbaka och tillsammans med Messi kommer dem stänka in ett par mål.

 

Denna dubbel ger 1,98 på nordicbet och insats blev 77 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...