prookelito Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 håller med dig att Sverige utförde matchen klockrent, förstår mig inte på alla som dissade startelvan innan matchen. kändes som ett helt nytt landslag igår, kreativa och försvarsspelet var klockrent! grattis till klonken btw Tycker på fullaste allvar att försvarsspelet var så bra? Kolla på matchen igen och återkom då. Det var inte jätte dåligt, men det var långt ifrån klockrent! Sen att matcha Daniel Andersson är bara ett tecken på att svenskar är det fegaste folket på detta universum. Våga spela med en av franska ligans bästa mitfältare ffs
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Tackar Jonathan! Så sant prookelito om Kim, men så länge dem spelar bra och vinner så ska jag inte klaga. Lagerbäck har full koll på sina spelare och jag litar fullt ut på honom från och med nu. Jag blev arg igår när inte Kim fick spela från start, men har ändrat mig nu. Därmed inte sagt att det skulle bli bättre eller sämre med Kim i startelvan. Vi får inte vara som engelska folket och media var mot svennis. Direkt när han försvann missar dem ett slutspel. Tänk så här: Skulle alla vara nöjda och glada om t.ex. Kim spelat ist för Danne igår, men samtidigt hade Sverige gått och förlorat? Tycker danne förtjänar beröm efter gårdagens match. Hoppas du kan fortsätta så i MFF sedan också. Vi ska ju trots allt inte klaga på Danne.
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Btw har jag nu 4 av 4 fullträffar i EM på bettingfronten. Rulle: 5114 kr Två levande spel dessutom. Turkiet 400 kr och Polen 600 kr som jag skrivit lite längre ner.
Jonathan_15 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Tycker på fullaste allvar att försvarsspelet var så bra? Kolla på matchen igen och återkom då. Det var inte jätte dåligt, men det var långt ifrån klockrent! Sen att matcha Daniel Andersson är bara ett tecken på att svenskar är det fegaste folket på detta universum. Våga spela med en av franska ligans bästa mitfältare ffs I stora delar av matchen tycker jag att försvarsspelet funkade rikigt bra. Grekerna hade i stort sett inte en ända farlig chans på hela matchen. Ända svagheten var väl våran högerkant med Alexandersson där grekerna kom runt flera gånger på men mittbackarna löste allt som oftast det. Visst gjorde vi några misstag också men i det stora hela tycker jag det funkade bra. angående den defensiva mittfältplatsen har vi stort sett bara Linderoth, som är första valet, och Daniel Andersson. Jag är också ett stort fan av Källström men varken han eller Anders Svensson passar till att spela på den defensiva mittfältsplatsen ännu. Och i och med det skapas det konukrens om den offensiva mittfältplatsen mellan Källström och Svensson där LL oftast väljer att matcha Svensson eftersom han har mest rutin. Där är jag beredd att hålla med dig om att LL ibland är lite för "feg" och inte vågar chansa med nya, unga och lovande spelare. Den optimalaste laguppställningen, i mina ögon, vore om man spelade 3-2-2-1-2. Laguppstälningen utifrån vilka LL tog ut: MV: Isak HB: Hansson MB: Mellberg VB: Mikael Nillson DM: Linderoth DM: Svensson HM: Chippen/Sebastian Larsson VM: Ljungberg OM: Källström HF: Zlatan VF: Henke/Elmander sry för OT puman
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Såg att oddsen på turkiet gått upp. Därför blev det mer spel på dem. Kanske ngt har hänt med turkarna? Måste sticka på korpenmatch nu iaf så fick bråttom. Portugal 2 Turkiet x2 2,99*414kr Rulle: 4700kr med tre levande spel.
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Dålig start för turkiet. Får hoppas dem kan fixa kryss iaf. Vinner schweiz förlorar jag 2 spel. Vid kryss vinner jag ett spel tack vare att portugal vann. Och vid turkisk seger sätter jag 2 spel. Om en stund vet vi svaret. Go turkiet! Vi vann korpenmatchen med 2-1!
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Haha löjlig flyt jag har nu. Klonk igår och nu turkiet vändning i fotbollen. Fick in 2 spel till och har nu 6 av 6. Dessutom levande spel (600kr på polen) imorgon. Rulle just nu: 7278 kr (+4278kr). Då har jag redan räknat bort polen pengarna som en förlust just nu. Omsatt 3260 kr inklusive polen pengarna. Inte så svårt att omsätta 10 000 nu utan att gula.
Pastafazool Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Haha löjlig flyt jag har nu. Klonk igår och nu turkiet vändning i fotbollen. Fick in 2 spel till och har nu 6 av 6. Dessutom levande spel (600kr på polen) imorgon. Rulle just nu: 7278 kr (+4278kr). Då har jag redan räknat bort polen pengarna som en förlust just nu. Omsatt 3260 kr inklusive polen pengarna. Inte så svårt att omsätta 10 000 nu utan att gula. Nice! Vart spelar du? Btw. Visste inte exakt hur jag skulle göra med Turkiet, såg sen i din dagbok att du redan bettat. Så körde på det. Bettade dock bara €20
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Kör mot en insättningsbonus på betsafe. Så har bara satt in 2000kr. Sen fick jag 1000 kr i bonus som måste omsättas 10x. Jag betta heller inte så värst mkt på singeltvåan. 400kr. Vinst är alltid vinst.
pumans Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Pokern går stabilt efter klonken för två dagar sedan. Inte spelat så mkt, men kört mestadels sng´s men även någon turre och lite NL50-NL100. Gick +$40 igår och har gått +$100 idag ungefär. Lär inte bli mycket mer spel idag då det är student hos en polare. Ihopsamlad rb tills på måndag är runt $650. Det går fint med andra ord!
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 6 av 7 spel nu på EM. Missa tyvärr igår på polen som fick en straff mot sig sista minuten. Kändes som ett förlustspel var nära, men tråkigt sätt det skedde på. Rulle: 7278 kr
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Då hade man en sån där sjuk session igen där jag inte kan vinna många all in händer. Fruktansvärt irriterande, men skänt att jag inte tappar 400-500 dolar på det utan jag kliver av för nu. Ska käka lite och sen blir det fotboll. Möjigtvis poker ikväll. -$172 för sessionen är inte så farligt. Raka nog ungefär lika mycket. Återkommer strax om det blir ngt EM-tips för ikväll. Allt som allt ligger jag runt +$4,6k denna månaden. Nu kan jag inte bomma rekordet på 1,6k.
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Blev 578 kr på Rumänien X2 till 2,31. Måste kila iväg nu!
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Det spelet satt också fint! 8036 kr nu. Blir kanske ngt spel i nästa match också.
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 736 kr på över 2,5 mål till 1,70 är lagt. Det är ett livebet!
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Vilken match! Och ännu ett spel som gått i hamn! Running good or what?! 8551kr i rullen nu. Statistik från sidan: Antal spel: 9 Antal rätt: 8 Total insats: 4 573,65 Total vinst: 10 124,94 Tillbakabetalnings %: 221,38% Imorgon är det Sveriges tur igen.
Relativitet Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Alltid skönt när bettingen sitter som den ska =)
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Ja verkligen! Har redan nu lagt nästan spel. Blir förmodligen inget på morgondagens matcher. Men spelade 551 kr på portugal seger mot Schweiz i övermorgon. 2,25 fick jag och det tycker jag är riktigt bra. Schweiz kan inte gå vidare och Portugal är vidare. Hade varit en annan sak om Schweiz hade kunnat gå vidare. Portugal lär vila ett par spelare, men ska vara klasser bättre. För högt odds oavsett!
prookelito Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Ja verkligen! Har redan nu lagt nästan spel. Blir förmodligen inget på morgondagens matcher. Men spelade 551 kr på portugal seger mot Schweiz i övermorgon. 2,25 fick jag och det tycker jag är riktigt bra. Schweiz kan inte gå vidare och Portugal är vidare. Hade varit en annan sak om Schweiz hade kunnat gå vidare. Portugal lär vila ett par spelare, men ska vara klasser bättre. För högt odds oavsett! Du som verkar vara rungood, vad tror du om Grek-Ryss imorgon? 3.80 på grekerna känns väl jävligt bra?
pumans Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Kommer inte röra matcherna imorgon. Sverige seger såfall, men inget annat. Grekland var totalt värdelösa mot Sverige och jag skulle inte vilja spela på dem iaf. 0-0 mot Armenien i t-match innan EM är inte så bra resultat heller. Nej nu blev man nästan lite sugen på Ryssland, men lite låga odds.
prookelito Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Men åh andra sidan så gjorde ryssarna inte många rätt mot Spanien. Tror att grekerna visar lite "hjärta" imorgon. Kan ju hoppas iaf. ^^
pumans Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Whine! Kan inte vinna en hand idag. Går mot en ny 3k downswing kanske? Första dagen på länge man spelar många sng´s och man backar över 10 inköp direkt. -$432 idag på endast otur vill jag påstå. Varför händer detta så jäkla ofta? Ngt lotteri eller? Stänger ner skitet så slipper jag loosa mer.
pumans Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 500 på Tjeckien är också lirat så nu har jag singel på portugal och tjeckien ikväll. 2,33 på tjeckien fick jag. Rulle efter spelen: 7500 kr (omsatt ca 5600) Kommer förmodligen ta ut allt när jag omsatt mina 10k. Ingen poker igår och idag fortsätter möget från i förrgår. Ngn jävel måste jävlas med mig!
pumans Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 Blir att spela Sverigerankingen för första gången samtidigt som man glor på fotbollen. Heja Mig! Heja Tjeckien! Heja Portugal!
Recommended Posts