Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tappa lite nu ikväll. Hade otur i en 150 dollars pot på NL100. Var sugen att testa lite. Så här sluta dagen iaf.

+$370, sng

-$55, MTT

-$97, cg

totalt: +$227

Rulle: $3100

Nästa vecka blir det så mycket sng som jag bara orkar. Ska försöka att få runt $2000 i rb i början på juni. Blir svårt. Mer troligt runt $1500 nu, men man får sätta lite mål.

Gonatt!

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Back lite mer än 700 dollar idag. :cry:

Börja bra, men sen kom sån sjuk motrigg så det var inte nådigt asså. Just när man skottar lite på 55 euros. Jävla tilt! Tappar ca 350 dollar och tar därefter liten paus. Sen kör jag 7-8 bord 22 euros på semitilt där jag loosar ungefär lika mycket. FAAAAN! Hade kunnat sluta med mycket mindre minus än så här. Helvetes jävla onödigt.

Rulle: ca $2400

Rb insamlat till 1 juni ca 500 dollar.

Postad

Gårdagen känns fortfarande riktigt tungt. Stör mig att jag inte kan lägga av i tid och småskotta är bara så jäkla dumt när man har lite motrigg. Rullen klarar det ju hyfsat, men bättre att ta i tider då man känner lite flyt. När korten inte så vill dem inte. Får disciplinera mig där.

Efter att ha varit uppe i $3300 i rullen så sent som söndags kväll känns det verkligen inte skoj just nu. Tur man har sin MM att gå på och rb:n som man jobbar in. Två stora torskdagar denna månad har förstört en del:-( , men ligger dock över 2600 plus totalt sett.:-) Håll ihop nu!

Med ca $2400 kommer jag max köra $55. Men det kommet bli 6-7 bord där 1-2 är $55 och resten 22 euros och kanske några $22 om det är dåligt med trafik. Drar man ett snitt på detta blir det 65-70 inköp så jag klarar mig fint. Bara till att återhämta sig mentalt igen. Bästa pokermånaden i karriären ju. Juni ska dock gå ännu bättre. $4k då?

Nu får jag se till att jobba vidare!:-P Utan lön tyvärr.:-(

/Marcus

Postad

Puh! Har precis avslutat en 3 timmar lång session där det kunde ha gått lika illa som igår. Trodde en downswing på 1000 dollar skulle räcka, men tydligen inte. Börja med att backa 350-400 dollar denna session, men sen vände det. Hade jag inte plussat det setet jag hade uppe så hade jag slutat. Jämfört med igår så spela jag stabilt hela tiden och höll mig borta från tilt. Tog lite djupa andetag och ställde mig upp några gånger, men fullt fokus på varje hand. Till slut gav det utdelning och det blev otroligt nog plus 30 bucks.:-) Aldrig har en 30 dollars plus session på 3 timmar känts så här jävla skön!:-)

Nu ska jag ut och jogga och sen blir det möjligtvis 1 timme till sedan.

Postad

45 min till efter joggingrundan som för övrigt gick bra. Känner verkligen hur kondisen blir bättre och bättre. Hitta litet plus till på pokern och jag är sjukt nöjd med dagen, men tanke på att jag backa nästan 400 dollar direkt.

+$76 sluta det!

Nästa rb tror jag kommer 2 Juni och har redan samlat ca $700 tills dess. Kanske kan bli $2k? Plus att jag kommer få $400 el. $500 i sng racet.

Läggdags i vettig tid!:-)

/Marcus

Postad

:evil: Klonka jobb idag på praktiken. Anställningen börjar 1 september. :-) Känns skönt att veta vad man ska göra ett tag framöver. 6 månaders provanställning och 75%. Kan man lira lite poker också.:-)

Poker ja, vilket jävla horigt pissespel. Fy fan va jag loosat pengar. Har inte varit med om värre. Hade 3300 dollar i min rulle i söndags och nu har jag 1750 dollar kvar ungefär. Räknat på 22 euros är det en downswing på över 45 inköp. HELVETE!:evil::cry: :cry: :-( :-( Självförtroendet som jag hade för ett par dagar sedan är totalt bortblåst och inget fungerer. Sanslöst va man kan bli utdragen dessutom. Varför alltid allting på samma gång? ölasådpl

awsdlf

ksdg

älasdg kmöädf

Kom igen nu ska jag gula, gula, gula! Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipeiepiepijaf ipansf nipasdf

Postad

mackan.. take a chill pill! Spela verkligen ingen poker om du tiltar, ta det lungt istället. Vet hur brutalt det kan vara.. Använder du inte någon statsprogr. el liknande? kolla om du har luckor i ditt spel eller om du lirar tubos där skillfaktoren är mindre? Du kommer igen.. garanterat!

Postad

Tilten håller jag mig ifrån under spelets gång 99% typ.:-P Sjukt brutalt är bara förnamnet. Skrev upp mina resultat tidigare i hagbards, men blir för många sng´s så orkar inte. Ngt bra program jag kan skaffa. PT är ju ingen höjdare till sng stats.

Ja sinnes turbosar, men trodde inte variansen skulle vara så kraftig. Ändå 60 % som får prispengar i varje sng.

Absolut kommer jag igen, men känns sjukt tungt. Ändå är jag på väg mot rekordmånad fortfarande.:roll: Är väl alla kalkyler och mål jag gjort som visar på bättre plus än vad jag ligger på.

Vet inte vad rekordet är på exakt, men nu är jag ändå runt $2000 denna månaden. Kunde varit iaf över $3000 tycker jag, men men.

Sista delen av maj blir det nu enbart 22 euros och 22 dollars. Inga 55or alls.

Postad
Det är raken som äter upp dig, hur mycket har du rakeat?

Självfallet är det raken som käkar upp mig levande. Trodde dock jag skulle klara av att spela så nära plus minus noll som möjligt. Är väl inte bättre, haft skapligt med otur, spelar okoncentrerat, spelar utan självförtroende, har inget flow, måste lära mig att sluta tidigare när inget alls stämmer osv. Det sistnämnda förlorar jag väldigt mycket på med tanke på att jag lirar superturbos där förluster och vinster kan gå väldigt snabbt. Rakat runt 6k ungefär så ligger totalt sett plus ändå. Vet inte exakt, men tror jag ligger 1,6k plus denna månaden. Kunde varit så sjukt mycket mer.:-( Hoppas jag kan tangera rekordmånaden iaf.

Spelar du på Prima och spelar Sng? Isf möter jag dig ofta!

Japp spelar på äckliga prima där fisken belönas.:-P Nick och vilka brukar du spela?

Postad

Resultatuppdatering!

Gått åt helvete sista veckan som ni säkert redan har läst. Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle kunna gå så här jäkla dåligt, men nu hoppas jag att jag kan ta lärdom av allting istället och vara glad att fortfarande är gröna siffror och att en fin rb väntar början på Juni. Vilken mening. Jaja vem bryr mig sig?:-P

$578,00, rb på $1391 så katastrof på spelet med andra ord.

$134,00

$149,00

$55,00

$0,00, inget spel

$61,00

$0,00, inget spel

$92,00

-$151,00

$93,00

$469,00

-$308,00

$436,00

$0,00, inget

$0,00, inget spel

$1 991,00, allt är rb!

-$441,00

$227,00

-$724,00

$76,00

-$311,00

-$436,00

-$60,00

$27,00

-$547,00

= $1410

Orkar inte göra det fint!:-P Men varje rad är för varje dag givetvis. Pissevecka!:-(:evil: Till nästa rb utbetalning har jag samlat ihop ca $1400 och plus att jag troligtvis får minst $500 för racet. Satsar på en placering till och därmed $750.

Rulle: $1130

Postad

Tråkigt att se när du låter swings påverka ditt spel så dumt.

Jag känner igen mig i dig från hur jag en gång var. Gick det bra var man i himlen ( det är jag ännu iofs:) ) och då man får downswingsen så bär det ut åt rejält. Mer än det behöver eftersom man inte går därifrån i tid.

Senaste 2 månaderna har jag börjat lära mig dock.. Hoppas jag. Förlorar jag typ 10 bi så tar jag paus minst 2 H. Ibland räcker det med att jag bara går ifrån rummet ett tag och andas.

Men ibland går man tillbaka för tidigt oh har andan i halsen.

Jag vill inte gå ifrån egentligen eftersom det sitter i skallen någonstans att jag inte får förlora utan måste ta igen. Men nu går jag iaf. Eller stänger av och sover. Det som sedan är såååå underbart är att vakna upp med att bara backat 200 dollar ist för de vanliga 1-2K:)

Så jobba mer med det.. Gå ifrån bara. Spela nästa dag , och detta blir fina fisken!

Postad

Jag spelar mest supertubos på 20€ nivån och 20dollars. Mött dig rätt många gånger, nickar ZickneX. Jag tycker det finns bra värde att spela borden, men har inte spelat lika mycket som dig, har inte haft dem sjuka downswingsen än.

Gl på borden! Meet you there!

Postad
Tråkigt att se när du låter swings påverka ditt spel så dumt.

Jag känner igen mig i dig från hur jag en gång var. Gick det bra var man i himlen ( det är jag ännu iofs ) och då man får downswingsen så bär det ut åt rejält. Mer än det behöver eftersom man inte går därifrån i tid.

Senaste 2 månaderna har jag börjat lära mig dock.. Hoppas jag. Förlorar jag typ 10 bi så tar jag paus minst 2 H. Ibland räcker det med att jag bara går ifrån rummet ett tag och andas.

Men ibland går man tillbaka för tidigt oh har andan i halsen.

Jag vill inte gå ifrån egentligen eftersom det sitter i skallen någonstans att jag inte får förlora utan måste ta igen. Men nu går jag iaf. Eller stänger av och sover. Det som sedan är såååå underbart är att vakna upp med att bara backat 200 dollar ist för de vanliga 1-2K

Så jobba mer med det.. Gå ifrån bara. Spela nästa dag , och detta blir fina fisken!

Tackar för tipsen och har redan börjat fundera lite på regler jag ska följa. Inget jag skrivit ner ännu, men lite ska jag skriva ner denna veckan. Tror spelet har förstörts mycket av att jag jagat rake dessutom. Lite för mycket tror jag. 10 inköp på 22€ får jag max förlora på en dag. Kanske att man pausar nästföljande dag också kanske? Jaja inte bestämt så mkt ännu. Det jag kommer sätta upp kommer börja gälla nästa månad. Denna vecka kör jag bara. Men förhoppningsvis utan 10 inköps förluster på en dag.

Postad
Jag spelar mest supertubos på 20€ nivån och 20dollars. Mött dig rätt många gånger, nickar ZickneX. Jag tycker det finns bra värde att spela borden, men har inte spelat lika mycket som dig, har inte haft dem sjuka downswingsen än.

Gl på borden! Meet you there!

Jodå det nicket känner jag igen. Hur mycket har du spelat i maj?

Postad
Jodå det nicket känner jag igen. Hur mycket har du spelat i maj?

Började 16maj, min bror locka dit mig. Han nickar Carnalito det borde du känna igen också8-)

Har rakeat 1300doll typ och spelet gick dåligt i början men har börjat hitta in i spelet och kommer gå plus denna halvmånad iaf.

Vad jag har sett av dig så verkar du spela väldigt likt mig som grinders gör.

Ska du köra hårt i Juni också?

Mvh ZickneX

Postad

Okidoki! Jodå carnalito känner man igen, hehe.:-P

Antar jag spelar snarlikt en grinder, men får väl påstå att man är en själv fast en dålig sådan.:-P Ja om jag kan få någorlunda fason på spelet kommer jag väl spela på som denna månaden ungefär. Går inte att backa över 2k dollar i veckan direkt.

Tog en timmes lir nu på kvällen efter att ha sett lite på den extremt sömniga matchen mellan sverige och slovenien. Tog mig tid att krossa en polare i PES2008 också!:-D

Ja hur gick det då? Fan börja snuskigt bra och gick upp till en plus 220 dollar ungefär. Höll på att köra sista settet där jag sa till mig själv att jag slutar om jag t.ex. torskar 2-3 irad nu och fortsätter om jag typ vinner 2-3st. Givetvis torskar jag 5 av 6. Helvete vilka jävla utsug på dessa. Sanslöst bull!:evil: Blir därmed bara ett plus på 42 dollar när jag var på väg mot ett fint resultat. Jaja grönt iaf.

Bra för sessionen var iaf att det var 110% fokus i allt jag gjorde. Tog endast upp 6 bord och inte 7-8 där det oftast kan bli lite stressigt och lite möblering med borden mellanåt. Gick faktiskt mycket bättre att spela lugnt och sansat istället för att känna mig stressad och ta halvdana beslut då och då.

Mvh

En trött mackan

Postad

Kan det bli värre:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Spela sjukt stabilt idag och hade endast 6 bord uppe och fullt fokus på alla beslut. Fick in degen i de situationer jag ville, men vilken jävla oflyt. Och sen kunde jag inte vinna många HU asså. Helt mongo. Helt sanslöst vad man kunde loosa asså. Tyckte jag hitta ett bra spel iaf.

Och egentlige är jag inte förbannad och ledsen över det så mkt utan sista settet för dagen. Va händer ju musen pajar och jag får cp panik. Försöker snabbt hitta en gammal, men inget vill fungera och jag försöker få igång den jar har. Blindar ut mig i typ 5 st och förlorar över 150 dollar på det.:evil: Fy fan!

Därför gick dagen runt 250 dollar back. Skulle alltså bara varit 100 och dessutom sjuk sjuk otur. Nej när fan ska det ta slut? 2,5k downswing nu. OMG OMGOMGO MOMMOG FFSalsfsdgsg:cry: :cry:

Postad

Spåra ur lite i förra inlägget. Vet knappt själv vad som hände igår. Musen fucka upp sig totalt och jag såg bara dollarna flyga iväg. Tänkte inte klart och när jag fixa problemet var jag bara kvar i 2 sng´s. Typiskt! Torka sig med dem pengarna på lämpligt ställe hade tyvärr gjort mer nytta.

Nog om det! Nu gäller det att ta tag i denna usla period ordentligt och verkligen göra något åt problemet. Må hända att jag har haft mycket otur, men samtidigt har jag stundtals spelat väldigt väldigt kasst. Samt fortsatt spela under många sessioner där allt går åt pipan. Har man ett par 10 inköps förlustsessioner på en månad är det något som inte stämmer. Lägg därtill att man haft 2-3 dagar då man backat över 15 inköp. Det tycker jag inte är okej.

Nu glömmer jag allt negativt och tänker positivt. Jag ligger ju trots allt lite över $1k plus i maj och dessutom kommer jag få runt $2k-$2,5k i rb den 2 Juni. Med tanke på senaste 10 dagarna kunde det trots allt varit mycket värre.

Framöver då? Istället för att lägga tid och energi på att whina och sura över förluster samt skriva meningslösa inlägg här så ska jag lägga det på att analysera spelet. Hitta luckor och förbättra mig hela tiden. Tror jag trissar upp mig än mer när jag skriver av mig här. Det ska vara relativt vettigt annars kan det va.

Kommer fortsätta lira på prima då jag tror det finns en del att hämta där. Ska också försöka få igång lite MTT´s. Gärna på 3-4 siter, men det väntar jag med ett tag förmodligen. Rulle på siten är runt $900 nu och lite beroende på vad jag får 2 Juni blir det ett litet uttag. Tänkte "starta" då med ungefär $2500 för att inte stressa upp på $55 för snabbt.

Nästa vecka på onsdag blir även sista dagen här på praktiken och då får jag mer tid. Kommer hålla mig runt 100 timmar poker under sommarmånaderna. Tror det påverkat rätt mycket att jag spelat ganska mycket i maj trots att jag har praktik. Känt mig lite trött då och då, men i sommar ska jag vila upp mig och ha kul!:-)

Snart fotbolls-em!:-D Garanterat jobb 1 sep så jag slipper leta jobb under sommaren. Slut på whine, livet leker ju!:mrgreen:

/Marcus

Postad

Bankrulle är nere på $523 efter att precis ha loosat 300 dollar på typ 15 st 22 euros sng´s. Sjukt kall jag är:cry:

Förra söndagen hade jag 3,3k i rullen.:shock::cry::evil:

Det här händer inte! Jag måste drömma! VAKNA NU! SNÄLLA!

Postad

Skönaste sessionen på länge!:-) 1 timme och 45 min. Plussa över 300 dollar och raka runt 120 dollar. Kändes som det skulle vända för de två senaste dagarna har jag lirat riktigt bra har jag tyckt, men åkt på en drös utdragningar.

Rulle runt $850 nu och det är bara till att gasa resten av dagen och imorgon. Har möjlighet att bli femma i sng-racet vilket skulle ge 750 dollar. Nu ligger jag iofs sexa och får 500, men vi låg hur jämnt som helst inför dagen och tror jag kanske är om just nu iaf.:-P

Dock blir det svårt att gasa på för ska iväg till möllan i Malmö med ett gäng polare. Sen imorgon ska jag shoppa lite kläder och studentpresenter. Blir att åka in tidigt till malmö imorgon för att fixa det. Kan jag klämma in 4-5 timmar till så har jag bra chans att bli femma tror jag. Annars får det va om han börjar lira som en galning. Ska göra mitt bästa. 250 dollar extra är inte helt fel. Samlat in rb på runt $1900 iaf så med bonus från race blir det rätt bra pengar på måndag. Behövs efter min kalla period.

• Skapa nytt...