Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jo jag har flyttat till unibet och börjat grinda SNG men det är nog bara temporärt. Tänka grinda in bonus och rb och det går nog fortast med dom sng:erna tror jag, eller? Går iaf rätt hyffsat upp kanske €400.

Postad

Vet inte fort dem går, men säkert fortare än de jag spela innan så blir säkert bra med rb. Vad är det för bonus på unibet? vad blir rb:n? Det är väl rb till alla?

Postad

Ja jag tycker nya extreme turbos e rätt härliga på prima nu. Funderar på att spela på unibet. Fick nyss 60% där.. 2000 i stack blir ju rätt lagom lotto nu:)

Postad

BestPoker funkar dock jävligt bra!:-D

Avsluta med ett set på 6 st. 4 $22 och 2 $33.

$22: 0-2-0

$33: 0-1-1

Från $250 till $666 sen 18.00 ikväll. Jag e nöjd!:-)

Sov sött!

Postad

För en diskussion med dem... Ang deals. Kanske dyker upp där jag med.

Börjar lessna på cashgames.. Förlorat flera tusen dollar den här månaden på försök att lära mig.. Får jag bra deal blir det sngs där + prima + stars

Postad

Varit skola idag så inte blivit mycket lir. Körde 7 st precis där jag bara kom ITM i en $33. Blev tvåa i den, men borde fan ha vunnit i den. Han drog ut mig 2 gånger. Försteplats hade räddat rätt bra.

-$97 på sessionen så ingen större skada skedd med tanke på flytet igår. Pizza med polarna och CL fotboll ikväll. Kanske blir det mer games senare ikväll/natt.

Kvällens kung: Zlatan!:-)

Postad
Varit skola idag så inte blivit mycket lir. Körde 7 st precis där jag bara kom ITM i en $33. Blev tvåa i den, men borde fan ha vunnit i den. Han drog ut mig 2 gånger. Försteplats hade räddat rätt bra.

-$97 på sessionen så ingen större skada skedd med tanke på flytet igår. Pizza med polarna och CL fotboll ikväll. Kanske blir det mer games senare ikväll/natt.

Kvällens kung: Zlatan!:-)

Vad nickar du på best.....

Postad

Har gjort tvärtom jämfört med dig... jag har gått ifrån ongame till prima... Jag var klar med bonusen på ongame och hittade en riktigt smaskig på prima... MEN... det känns som en helt annan jävla värld o spela sit & go på prima...

Det måste vara en annan typ av slumpgenerator i den här maskinen.. hehe..

Det känns inte bra iallfall, det var det jag ville komma fram till, om man jämför med ongame.. Får väl ge det nån dag till, men just nu känns det knappt som man kommer gå runt på det här spektaklet inkluderat med bonus... Jag spelar iofs bara 5or och 10 or... Men bonusen är ju riktigt bra så man lockas ju att stanna :)

Postad
Har gjort tvärtom jämfört med dig... jag har gått ifrån ongame till prima... Jag var klar med bonusen på ongame och hittade en riktigt smaskig på prima... MEN... det känns som en helt annan jävla värld o spela sit & go på prima...

Det måste vara en annan typ av slumpgenerator i den här maskinen.. hehe..

Det känns inte bra iallfall, det var det jag ville komma fram till, om man jämför med ongame.. Får väl ge det nån dag till, men just nu känns det knappt som man kommer gå runt på det här spektaklet inkluderat med bonus... Jag spelar iofs bara 5or och 10 or... Men bonusen är ju riktigt bra så man lockas ju att stanna :)

Ja! Det är rätt ofta det känns så sjukt riggat eller en annan typ av slumpgenerator som du vacker vill kalla det.:-P Ja bonusar och rb´s lockas man av, men här en helt okej på bestpoker nu som kommer ta allt mellan 30-60dagar. Sen ska jag försöka leta upp ngt kuligt i vip shopen också. Kanske en PS3?

Postad

Avsluta med en inte alltför stabil session, men hitta lillplusset till slut. Hade svårt att vinna coins annars var där inga direkt svårigheter.

14st

2-2-0

+$12

Bara fyra ITM. Hyfsat med flyt igår så får igen lite idag kanske? Jaja bara till att fortsätta jobba.

Sov sött!

Postad

Går jävla motigt nu igen. Förlorar alldeles för många händer när jag är favorit och ställer jag så springer jag in i stål så sjuuuuukt ofta.

Rulle bestpoker: $345 snart nere på startrulle alltså. Var $660 som bäst.

Jobba, jobba!

Postad

Saldo bestpoker: $263+två lir igång.

Fy fan va jag torskar nu. Orkar inte bli utdragen mer. Med dåligt självförtroende spelar jag säkerligen som en gump också, men jag har ingen tur för fem öre asså.:evil:

Postad

haha fy fan! Ser inte bra ut för hälsan det där.:-P

I måndags lira jag 15st och plussa över $400 och sen tis-ons har jag lirat totalt 90 st och loosat i stort allt igen. Megarusch i början. Sen seeeg och otäck nerförsbacke.

Postad

Efter ruschen är jag nu nere på $65. Närmare 30 inköps downswing. Ingen aning vad jag ska göra nu. Känns som jag suger hårt och kan inte ens slå $22 turbo. Laddar förmodligen på med $1000 för det mesta är utplockat från övriga siter. Tog ut ytterliggare $760 från purple idag.

Så typ rullen ligger ute så här för tillfället:

Best: $65+$1000?

Purple: $500

Svenskaspel: ca 2600kr

Postad

Efter tänkt över mitt spel lite inser jag att det har varit bedrövligt spel i vissa händer. Satsa på att sätta in $1000 färska och nya.:-P Börja med bra med mitt lite ändrade spel. Sen vet jag inte om det berodde på det eller för att jag fick vinna några coins och dessutom ha bra tajming.

$1329 nu så plus totalt på bestpoker än så länge. Ska försöka lira en 20 games ikväll beroende på hur det går.

Postad

TILT!

Musen slutat fungera som jag vill och som den ska. Datorn får helt plötsligt fnatt när jag precis startat igång 5 turbosar. Får starta om och klödda och när jag väl har kommit in igen så är så jävla shortstackd på varje att jag torskar alla inköp förutom ett. Det som gick igång senast kunde jag spela någorlunda i och lyckades komma HU med 12k mot 3k, men blir utdragen och blir bara tvåa i den.

Kört två 5st sessioner idag och den sista såg ut som jag beskrev ovan. Första gick sjukt bra till en början och det kändes som jag skulle få 3 ITM minst, möjligtvis fyra och lätt minst en seger av dessa. Men sen kommer förlusterna.

AA vs AJ, han rivrar stege

A10 vs K4, blankt fram till river som visar 4.

KK vs JJ, river visar J.

AK vs A9, flop visar en nia.

AAAAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHDHSAHsg mlg va tråkigt!

Rulle bestpoker: $1209 så minus 41 sen starten.

Postad

Var och såg Morgan Pålsson filmen idag. Rätt bra faktiskt.:-)

Kom hem och trodde jag skulle få en sån vidrig session till där inget ville stämma, men det vände och jag hitta fint plus.

9,4,4,3,5,4,7,2,1,2,2,4,2,2,3,4

Lite otur i ett par bubblor och litegrann i ITM-spelet, men det känns i stort sett bättre när jag förändrat spelet lite.

+$128 på sessionen.

Bestpoker: $1337 (+$87)

Blir möjligtvis en 30-45min cg på svs. Se om jag orkar.

Sov sött!

Postad

Give me a break ongame för fan!:evil:

KK vs QQ, torsk

88 vs 77 på bubblan, torsk

JJ vs AK, träff J på flop, rr färg för FI.

AK vs K10, 3 kvar jag limp från sb. BB checkar och flop visar KQ7. Jag checkraisar honom. Han synar och 7k i potten. Turn 10.

Också för vinst i en sng. 75% efter flop, som jag torskar. Sanslöst!

Sjuka att jag ligger 6 dollar plus för dagen, men hatar när jag har otur i stort sett hela tiden.

• Skapa nytt...