pumans Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Jag lirara i Varbergs Btk:D OK! Första februari session gick rätt bra faktiskt:roll: . Motriggen har varit igång i evigheter nu. -$223 28st Hela två segrar och en andreplats. SJUKT KALL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Körde 10 st och resultat på det blev -$100. Var ska det sluta någonstans? Gula rullen? Rulle: $700 Oavsett hur stor favorit jag är att vinna händerna så förlorar jag dem lik förbannat. Och nej det är inte att jag glömmer alla mina egna vinster för där finns inga. -15 inköp på 36 st sng´s som jag kört i idag är fan sjukt. Oke om jag kanske lirat FR och 3 priser, men nu lirar jag 5-manna med 3 priser och jag får in degen som favorit jäkligt ofta. Allt känns bara så jäkla trist nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Du kan..... Trust me. Nr 1: spela inte efter kl 02.00... Massa idioter.. Det går alltid bäst för mig efter 02.00................. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Ok ska spela efter 02 tror jag... -11 inköp än så läng idag... O utan tilt... Bara för aggro spel med inga händer.. Bra jobbat Emwi! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Fick rb igår och inte på måndag som jag trodde. $717 blev det. Dock ytterliggare backande på spelet, men jag klarar mig väl en liten stund extra nu innan jag gular. 60st i feb -$380 på dessa. Asså det ska i stort sett vara omöjligt att backa så mycket på så få, men riggen är galen. Rulle: $1360 Gul om ca 7,15 dagar i detta tempo. Plus att chatten är avstängd nu igen. SKÖNT! Tror inte det går att få tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Vet precis hur du känner dig. Satte in lite flis och skulle köra en bonus på chanpoker... Kör bara $5,5 or på ongame nätverket. Körde några dagar och plussade sakta men säkert några inköp upp, backade lite, men sen upp igen osv... Sen efter några dagar vänder det. På bara några dagar har jag tappat 25!! inköp på denna nivån. Spelarna är så dåliga så jag skrattar varenda gång jag spelar, men inte en enda hand får stå. Det spelar ingen roll ifall jag är favorit, det blir utdraget istort sätt hela tiden. Lite svårt o se hur man skall vara en stor vinnare på dessa nivår när det är så omöjligt att vinna:mrgreen: Ok, då kan man ju säga att jag är kass.. men grejen är den att vi är 2 som delat på kontot och vi båda kan spela sit & go och vi har spelat ungefär lika mycket. När sen kvaliteten på spelarna sen är så jäääääkla dålig, så borde det ju synas på kontot att man har nån slags edge.. men icke Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Precis så är det! Sen vill jag ha så lite varians som möjligt för jag tror jag spelar bättre då. 5-manna med 3 priser ska inte kunna ge så sjuka nerförsbackar. Det är ju närmare 20 inköp på 60st sng´s. Sorgligt! Känns som jag deltar i ett jävla lotteri hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Vänt lite uppåt nu för en gångs skull. Skriver totalt för månaden alltid. 127st -$151 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Riggen släppt? Efter 60 st låg jag -$380 nu ligger jag till så här. 200st +$94 Skönt! Lång natt med Super Bowl. Har ingen som helst aning hur bra lagen är, men Patriots kommer ha stor chans att vinna tydligen. Troligtvis blir det så. Smällde in lite deg på hcp-spelet -12 Patriot till 1,90. Lite poker också nu när det går bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Att man orka se hela Super Bowl igår. Riktigt segt att kolla på, men lite intressant ibland och dramat på slutet var ju helt okej. Mitt bet gick rent och helvete. Inte kostigt när man lirar ngt man inte har ngn aning om. Pokern flyter på rätt bra nu. 269st +$215 Rakat ca $550 redan i feb. Mål $3000. 550/3000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Fan händer! Värsta medrigg för en gångs skull. Från -$380 till +$338 284st På lite mer än två dagar:-) Över $700. Jaja ska inte klaga så länge det varar. Jag säger bara JUSTICE! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Inte så mycket lir idag, men lite blev det. Nosa lite på $55 blandat med $22 och €22 som vanligt. Gick väl okej. Lite plus gick jag, men stängde precis excel och orkar inte öppna igen för att kolla exakt:-P. Runt 40 dollares tror jag. Fyra raka plusdagar. När hände det senast? Rakemålet: ~660/3000 Sov sött! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Också var man där igen! Hinner knappt sätta mig för grinda lite innan riggen sätter igång igen efter några dagars frihet från den. Torskar givetvis snabbt två favorit All innar på 2st $55. Övrigt gick det inte mycket bättre. Hann spela 1 timme och backa 260 dollar. Då var det som vanligt igen. 359st +$101 Rulle: $1840, skiter i $55 ett tag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Ajaj! Usel dag! -$356 Break-even nu på 401 st sng´s så när som på 3 dollar plus. Antagligen blir jag inte bättre än så här. Fan går inte mycket plus på sng spelet längre. Spelar som en kastrerad bäver. Riktigt riktigt jävla dåligt med andra ord. Hitta ett tag så fint spel som gav fint med vinst, men tydligen när jag inte spela så mycket 2 dagar försvann det eller jag vet inte. Antingen vinner jag allt eller förlorar allt typ. Kan det inte vara lite mitt emellan med övervägande vinster? Sjuk varians för att vara det jag spelar, men kanske det beror på att jag har 6 bord uppe samtidigt? Får väl snart inse man är en fisk i den stora mängden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Inte blir det bättre! Har blivit 3-4 st sessioner idag och starta alla med att plussa typ 100 dollar för att sedan sluta varje session på minus. Känns som man bara sitter där och alla spelare går plus minus 0 under ett stort antal sng´s och vi alla betalar en jävla massa rake. Själv ligger jag -$24 på 477st. Ytterliggare 50 back på MTT´s. Rakat ~1050/3000 Rulle: låga $1665 efter varit uppe i $2100 igår morse. Plussar enbart på rb:n för tillfället och gjort så ett bra tag tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Inte blir det bättre! Har blivit 3-4 st sessioner idag och starta alla med att plussa typ 100 dollar för att sedan sluta varje session på minus. Känns som man bara sitter där och alla spelare går plus minus 0 under ett stort antal sng´s och vi alla betalar en jävla massa rake. Själv ligger jag -$24 på 477st. Ytterliggare 50 back på MTT´s. Rakat ~1050/3000 Rulle: låga $1665 efter varit uppe i $2100 igår morse. Plussar enbart på rb:n för tillfället och gjort så ett bra tag tycker jag. Det är trisst men det funkar egentligen.. Så länge det är +.. Visst, det är roligare att plussa på poker än på RB... Äsch.. Det kommer snart släppa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 9 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Jo klart det går an, men skulle vara skönt plussa lite igen. Tjänar ca $20/h på rb så jättedåligt är det inte. Jo vi får hoppas det släpper snart. Det släpper alltid någongång. Det kan gärna få släppa för en längre tid nästa gång det släpper. Bara till att kämpa vidare antar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 9 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Tungt värre! Ytterliggare back med 140 dollar idag. -$570 sen i torsdags. Sjuka swings! Rulle: $1526 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 10 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Fortsätter förlora varje hand konstant oavsett favorit eller ej. -$284 på 519 st sng. TORSK! Startar varje session helt okej med plus allt mellan $50-$100 för att sedan tappa extremt mycket. Vet inte om man kan räkna så här. Klart man kan, men kanske helt fel tankesätt. Sessionen precis avsluta jag med att komma utanför pengarna i fem stycken varav 3 på €22 och 2 på $22. ITM är ca 73% och chansen att spela 5 raka OOTM som händer typ varje session nu på sistone kan inte vara stor? 0,27^5 eller=0,143%. Sjuuuuuuuuuuuuuuukt vad jag förlorar utan att jag fattar varför egentligen?? Rulle: $1405 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 10 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Sick sick sick! Fast denna gången på rätt håll! Vann 4 av 4 €22 och sen hyfsat plus på 13 st $22. Lite back totalt sett fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Värsta berg- och dalbanan det här. Uppe på plus igen! Vänder upp och ner hela tiden. +$49 566st Rakat: 1275/3000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Också tar vi neråt igen! Rolig berg- och dalbana. Men vad ska man göra när man förlorar J10 mot 104 AI PF. Två fyror på floppen. JJ mot A8 AI PF. Tre klöver på floppen, jag en klöver han ingen. En åtta på flop med. Han prickar tvåpar med återstående två essen han kan få på turn och sen blank river. Och så här håller det på hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Så har prima ändrat helt och hållet på sina sng´s. Blir att byta om det inte ändras. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Dags att satsa på pokerstars för dig tycker jag. Sätt målet att plussa på sngs och nå supernova under 2008. Då får du ca 43% rakeback sedan.. Annars håller du ca 23% tror jag nu.. om du lirar 10.000p / mån. Go! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Jo har stor tanke på det faktiskt. Men gillar inte det med skatten. Förmodligen händer det inget, men känns bara fel på ett sätt. Hur mycket har du plussat och tagit ut från pokerstars? Rakebacken är i form av varor från shoppen va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts