Gå till innehåll

Pumans - Paus från skrivandet!


pumans

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tips på ny site?

 

Börjar bli lite väl mycket lotto på prima nu. Har kunnat hantera det bra innan och många spelare är så dåliga där att jag ändå tyckt det varit lönsamt att spela vidare. Tycker iofs det fortfarande, men ngt nytt skulle kanske vara bra för omväxling. Kommer dock fortsätta lite på prima antagligen.

 

Bra traifik på sng´s runt $22

Skattefritt

Ngn bra bonus/rb att lira emot

Mycket fisk

 

Kanske svårt att klämma in alla, men har ni några förslag så kom gärna med dem. Tänkte lite på tower, men gillar inte att det inte är skattefritt, men ngt man kanske inte ska bry sig om? Såfall är jag jäkligt sugen på det. Pokerstars finns ju givetvis också, men samma där. Skatten och där är ingen bra bonus/rb.

 

Vet ni ngt bra som inte jag vet så skriv gärna!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma fråga :) Men blir nog RedKings för min del gillar deras bonusar. Spelade precis av first deposit, fíck en reload direkt efter.

 

Vilken av bonusarna tog du från början? Sämre krav desto större bonus man vill ta. Och hur bra är reloadbonusen du fick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken av bonusarna tog du från början? Sämre krav desto större bonus man vill ta. Och hur bra är reloadbonusen du fick?

 

Jag drog 250$. Det är ju 7x och det är ju ovanligt bra nu för tiden :). Är inget big fan av ongame så ville ta en snabb bonus.

 

Fick 250$ igen fast den gången 8x = 2000 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drog 250$. Det är ju 7x och det är ju ovanligt bra nu för tiden :). Är inget big fan av ongame så ville ta en snabb bonus.

 

Fick 250$ igen fast den gången 8x = 2000 poäng.

 

Okej! Får se om jag ger mig på ongame. Avaktar nog ett tag då vi snart ska flytta. Blir utan internet halva början på december ungefär. Lite tiltande att det ska behöva ta sådan lång tid för att bredbandet ska flyttas. Kan man ringa tro och stressa upp dem lite. Det ska fan inte behöva ta så lång tid? Stänga ner skiten här och sätta på där borta. Hur svårt kan det va? Också ska man betala flyttavgift på det också. Tycker det är rätt dåligt. Något liknande kan man ju säga. Det är telenor förresten.

 

 

Men iaf! Fan va skönt idag! Det vände för dagen iaf och jag slutar med ett rätt bra resultat.

 

+$159

 

Typiskt att jag bomma en trippel på 6 gånger pengarna som jag spela i affären idag. Fick fint tips om att Järfälla i innebandyn skulle vinna och svenskaspel låg högre än alla andra. Givetvis fanns inte singel eller dubbel på den så jag tog Liverpool och Chelsea också. Pool vann lätt om man får säga det så 8-0!:-) Lite korkat av mig att dra till med Chelsea kanske? Hade dem vunnit hade den gett 1800 spänn för jag satte 300. Jaja en chansning som förtjäna ett bättre öde.:-P Skönt att jag fick plussa igen. Det är det jag får ta med mig för idag!

 

Tidig seriefinal imorgon förresten i div5 östra skåne i bordtennis. Vi (108:ans BTK) möter Skurups BTK på deras hemmaplan. Serien har pågått i hela en omgång där vi vann med 8-2 och dem vann sin match med 8-1. Jag har 3-0 i matcher, men imorgon torskar jag nog ngn känns det som. Men jag satsar alltid järnet.

 

Nu måste jag sova! Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske kan ta tele2:s eller 3:s trådlösa bredband?!

 

Kolla lite på det, men jag är inte så grym på sådana saker, men det verka bli dyrt bara för att ha i två veckor ungefär. Har antagligen inget större behov av det annars. Sen är det 3 månaders uppsägningstid på det jag har nu. Borde kanske sagt upp det direkt när jag visste vi skulle flytta och skaffat comhem där? Jaja får se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar mot dig nu, SATAN va tight du är :)

 

Hehe okej!8-)

 

Asså klart man måste köra ganska tight, men blir lösare ju längre in vi kommer på turrarna givetvis. Efter den senaste tiden sjuka rigg har jag finjusterat en liten detalj i mitt spel som jag tror kommer bli vinstgivande.

 

Men sessionen nu på ca en timmen var ju bara sick, sick och åter sick. I princip allt fick stå och jag kunde t.o.m. dra ut lite i 30/70 i viktiga lägen där vi går AI preflop. Blev 13 st och följande resultat: 1,4,1,1,1,3,1,1,4,1,1,1,1. Fy fan va härligt för bankrullen och för självförtroendet.:-D

 

+$234 på den timmen8-)

 

Kanske blir några till snart, men måste snart sova. Återkommer i framtiden:-P

 

 

Btw: spela mög i matchen ikväll och vi loosa med 5-8 tror jag, men på förhand trodde jag vi skulle vinna med liknande. Jag var riktigt kass, men andra var värre. 2-2 i matcher för mig om jag räknar med den dubbel jag spela. Borde varit MINST 3-1, men egentligen 4-0. Jaja så kan det gå. Hatar och förlora och ännu värre på det sättet. Men nu får jag glömma det för Prima har tydligen inte velat bli av med mig som kund och satte genast på medriggen för en gångs skull.

 

Btw2: Sicket jäkla mål av Zlatan idag!:-D Jag kom på mig själv att jag satt och log brett över alla repriserna typ.:lol:

 

Nu är jag klar! På återseende!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt segt idag på praktiken. Efter gårdagens lysande resultat är jag sugen på att lira mer. Måste ju utnyttja när man har lite flyt för en gångs skull. Hoppas det kan hålla i sig lite till.

 

Får se när jag kommer hem hur mycket jag orkar. Hade tänkt klämma in ca 30-40 sng´s och kanske ngn MTT. Snart slutar jag iaf.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är fan chocktillstånd:-P Det rullar fantamej fortfarande på och jag plussa hyfsat fint även idag. Lite drygt +$100 på 23 st sng´s. Fortsätter det så här kan det här sluta helt okej till slut. Gött! Några lir till sedan blir det sängen.

Snart helg, också skönt!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En timme till, 12 st sng´s och ytterliggare plus på 82 dollar.

 

+$182 för idag på 2,5h ca.

 

Krossar just nu:-P Jäkligt skönt att jag inte gav upp iaf trots det kändes riktigt tungt ett tag, men nu ser allt betydligt bättre ut. Men helt återställt är det inte.:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått sämre idag. Jävla berg- och dalbana på allt. Bara det inte blir så sjukt riggat ännu en gång. Pallar inte med flera dagar med mongorigg. Okej idag för det var inte helt galet och jag tappa inte så mycket.

 

Mest irriterad på att jag idag lira tre turneringar och jag blev så jäkla hårt utdragen i alla tre. Floppar set i varje och floppen ser inte alls skrämmande ut. Jag kör aggressivt men ändå är där folk som vinner ändå. Sen när man kommer i trippelläge med AA all in preflop mot QQ och J6 och J6 vinner så är det inte så jävla kul. Q på flop också iofs. Jäkligt ball med turneringar, men icke när det går så här.

 

-$123 idag. Inte så farligt. Kunde varit mer om jag inte lirat stabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så jäkla trött!:evil: Kommer hem efter varit hemma hos en polare en stund och krossat i PES lite. Kör igång lite sng och jag börjar sakta men säkert ta igen allt minus jag hade för dagen. Men sen kommer dem sista fem och sabbar. Fan så här jäkla sjukt har det varit i stort sett hela månaden plus en jävla lång period förra månaden. Det är ju fan löjligt! Sluta någon gång.

 

Runt -$100 så det är ingen fara där och jag bryr mig egentligen inte så mycket om det utan hur i helvete jag kan förlora alla händer typ.

 

 

Jaja tänkte egentligen visa några tråkiga HH´s där jag loosar, men PT klyddar. Men nu på slutet var det typ så här:

KK vs 1010 AI PF, 10 10 5 på flop

AK vs AQ AI PF, Q flop och en Q till på turn

10 3 pushar på SB och BB synar med 54. Jag träffar två par, men han fixar runner runner färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

 

Lira en $2k garanti för 27,50 dollar. Gick väldigt mycket upp och ner och jag tilta mig faktiskt kvar i turneringen och sen bara gick det upp i stort sett. Blev utdragen i en hand och i nästa ställde jag i mittenposition. 79 klonka mot KJ. Hade bara halva grundstacken kvar när jag tilta, men det gick ju bra.:-) Jobba mig sakta uppåt igen och hade ca 5k när jag hittar AA först ut. Limpar i hopp om att folk skulle höja (galet bord så stor sannolikhet). En höjde, en syna och höjde upp rejält och fick med mig en. Hade väl ca 2k kvar som åkte in på floppen och killen syna mig med AJ. Han hade träffat J på flop, men fick inget mer. Lite mer än 10k nu och jag spela stabilt fram till finalbordet.

 

Väl där hade ledaren skoj med alla andra och tog ut i princip alla själv. Låg runt 6-7 när vi börja FT så ganska nöjd att se att han plocka ut en efter en. HU dags. Jag ca 12-14k, vet inte riktigt. Han runt 220k. Jag dubblar och dubblar och det ser ut som om jag skulle vinna, men A8 vs AQ fick jag emot mig på floppen A85, river Q. Efter det börja det går neråt igen och jag var nere på 30k när jag börja vända igen. Och till slut vann jag. :-)

 

Jaja väldigt snabbt om turren där. $885 fick jag för segern iaf och en ca 50 % ökning av rullen. Tar ut det mesta dock då jag kommer fortsätta ett tag på $22 så de behöver inte ligga på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis :)

 

Tackar! Efter mycket spel och skitresultat i november kändes det är jäkligt skönt. Som värst låg jag ca -$700 i måndags, men nu ligger jag +$630 för månaden. Och allt spel ger ju utdelning sedan i form av rb.:-P

 

Räknar med 600-700 på fredag så det här bli bra ändå.:-) Ska köra en liten session till snart tror jag. Jävligt tiltande att Spanska ligan har tv-rättighetsproblem:evil: Man vill ju se matcherna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vad tråkigt och löjligt det är!:evil: Ställer och ställer in med bästa hand typ minst 80 % av gångerna. 70/30, 80/20 vad som. Förlorar så jävla mycket mer än vad jag borde vinna och det kan inte sluta. Coins ska jag inte ens gå in på. Men jag kan säga så här: Vi tar en krona och bestämmer att jag vinner om den ställer sig på högkant och min motståndare vinner om den lägger sig ner. Kronan ska släppas från 1,5 meters höjd. Nå, ni kan ju räkna ut hur många sådana jag vinner för tillfället.

 

Sista sessionen nu skotta jag lite igen på $55 och det gick väl helt okej förutom den tur jag inte kan finna. Lite back nu, men dagen slutar på:

 

+$785

 

Med turrevinsten inräknad givetvis. Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...